14 yıl önce
Manyak filmine yorum yazdı:
her şey bi yana o geren müziklerine bittiğim filmdir. artı çekim tekniği de harikaydı, katilin gözünden cinayetlere ortak olmak ilginçti. ve o minicik bedenin, saf güzellikteki suratın böylesine sapık bi karakter olmasını yediremedim kendime :c