16 yıl önce
100 Yılın İtirafları filmine yorum yazdı:
Spartacus: Gods of the Arena dizisine yorum yazdı:
batiatus son sahnede "bir gün bu yaptıklarımız karşılığını alacaz" deyip gülümsedikten sonra lucretia ve batiatus'un kanlar içinde yer yattığı, arkadan spartacus'un sesinin yükseldiği sahneye geçmesi enfes oldu. tam aklımdan geçen olaydı, bahtiyar oldum. spartacus'un sesini de özlemişiz be.
Spartacus: Gods of the Arena dizisine yorum yazdı:
batiatus son sahnede "bir gün bu yaptıklarımız karşılığını alacaz" deyip gülümsedikten sonra lucretia ve batiatus'un kanlar içinde yer yattığı, arkadan spartacus'un sesinin yükseldiği sahneye geçmesi enfes oldu. tam aklımdan geçen olaydı, bahtiyar oldum. spartacus'un sesini de özlemişiz be.
Spartacus: Gods of the Arena dizisine yorum yazdı:
batiatus son sahnede "bir gün bu yaptıklarımız karşılığını alacaz" deyip gülümsedikten sonra lucretia ve batiatus'un kanlar içinde yer yattığı, arkadan spartacus'un sesinin yükseldiği sahneye geçmesi enfes oldu. tam aklımdan geçen olaydı, bahtiyar oldum. spartacus'un sesini de özlemişiz be.
Spartacus: Gods of the Arena dizisine yorum yazdı:
batiatus son sahnede "bir gün bu yaptıklarımız karşılığını alacaz" deyip gülümsedikten sonra lucretia ve batiatus'un kanlar içinde yer yattığı, arkadan spartacus'un sesinin yükseldiği sahneye geçmesi enfes oldu. tam aklımdan geçen olaydı, bahtiyar oldum. spartacus'un sesini de özlemişiz be.
Dönüş filmine yorum yazdı:
büyük kardeşi oynayan vladimir garin çekimlerin bitmesinden sonra çocukların ilk atladığı kulenin ordaki gölde boğularak ölmüş. filmin vizyona girdiğini görememiş. filmi izledikten sonra bu olayı öğrenince bambaşka bakar oldum filme. filmin sonunda babanın bulduğu kutuda ne vardı, çocuklar günlüğe ne yazdı, adam gerçek babaları mıydı, neden 6 yaşlarındayken onları terketti gibi soruların cevapsız kalması insanı hiç rahatsız etmiyor, yağmur sesi eşliğinde gösterilen fotoğraflara sebepsiz gülümsüyorsunuz sadece. ayrıca her sahnesi bir fotoğraf karesi derler ya bu film o olaya bambaşka bir boyut getirmiş. son olarak film ladoga gölünde çekilmiş ve film sonrası ilk uçakla oraya gidesim geldi.
Tron Efsanesi filmine yorum yazdı:
son yıllarda sinemada izlediğim en kötü filmlerden birisi. jeff bridges'e ayıp olmasın diye uyumamak için kendimi sıktım. 2d sahnelere 3d altyazı yapıp o sahnelerde de gözlük takmamızı istemeleri gerçekten harika olmuş, tebrik etmek lazım. ayrıca ankara cepa'daki xpan 3d olanına gitmemenizi öneririm, sadece 3d yani görsellik üzerine kurulu bi filmde o 3d'yi de doğru dürüst izleyemiyorsunuz, kötü oluyor haliyle. ayrıca filmi izleyemezseniz üzülmeyin 2 seneye kalmaz show tv'nin dandik film kuşaklarında "tv'de ilk kez" diye 2d olarak gösterirler.
Şüphenin Gölgesinde filmine yorum yazdı:
belki de hitchcock’un imdb top 250’de olup da "ne işi var bu listede" dedirten tek filmi. benim en beğenmediğim hitchcock filminin, hitchcock’un en sevdiği filmi olması benim sinemadan ne kadar anlamadığımı gösteriyor herhalde.
Arabistanlı Lawrence filmine yorum yazdı:
süresinden dolayı izleyebilmek için cesaretimi toplamam 1,5 yıl aldı. "3,5 saatlik, 1962 yapımı kült David Lean filmi" diye düşününce ürkütüyor zaten insanı. açıkcası beklediğim kadar sıkıcı değildi ama beklediğim kadar güzel de değildi. kast seçimi kötü (ki 7 oscarından hiçbirisi oyunculara verilmemiş) çekim teknikleri kötü (bridge on the river kwai daha iyiydi) olaylar kopuk. tarihi olayı anlatan bir film olarak 3.5 saat içerisinde olaylar hakkında daha doyurucu bilgiler verilebilirdi. onun yerine 20-25 dakika çölde deve üzerinde gitmelerini izletmeyi tercih etmişler. ayrıca türklerle ilgili olaya fazla duygusal bakmamak lazım. sonuçta düşman olarak gösterildiğimiz bi filmde övülmeyi beklemek komik olurdu. neyse filmin en güzel yanı; 3.5 saatlik kült filmi izleyebilmiş olmanın getirdiği dayanılmaz hafiflik. aylardır izleyip de kurtulsam diyordum. gün bugünmüş.
Dünyalı filmine yorum yazdı:
şu filmi izleyip aklında bi tek "din" muhabbetleri kalanlar adına üzüldüm. bazı şeyleri aşabilirsiniz artık, sene 2011 oldu.
***spoiler***
ders 01 - kendinizi düşmanınızın yerine koyun.
ders 02 - mantık bizi kurtarmaz.
ders 03 - benliğimizin ötesindeki değerler.
ders 04 - verimi maksimuma çıkarın.
ders 05 - savaşta orantılı/ölçülü olmak bir kural olmalı.
ders 06 - verileri topla.
ders 07 - inanmak ve görmek. genelde ikisi de yanlıştır.
ders 08 - nedenlerini yeniden incelemeye hazır ol.
ders 09 - iyiye giden yolda kötülük ya ... Devamı
***spoiler***
ders 01 - kendinizi düşmanınızın yerine koyun.
ders 02 - mantık bizi kurtarmaz.
ders 03 - benliğimizin ötesindeki değerler.
ders 04 - verimi maksimuma çıkarın.
ders 05 - savaşta orantılı/ölçülü olmak bir kural olmalı.
ders 06 - verileri topla.
ders 07 - inanmak ve görmek. genelde ikisi de yanlıştır.
ders 08 - nedenlerini yeniden incelemeye hazır ol.
ders 09 - iyiye giden yolda kötülük yapmak gerekebilir.
ders 10 - asla asla deme
ders 11 - insanın doğası değiştirilemez.
***spoiler***