O
16 yıl önce
Güneşin Oğlu filmine yorum yazdı:
uzun zamandır bir türk filmi izlerken bu kadar eğlenmemiştim! izlenilesi bir film!saadet, bu adama vermeyeceğine söz ver banaa! :D
Güneşin Oğlu filmine yorum yazdı:
uzun zamandır bir türk filmi izlerken bu kadar eğlenmemiştim! izlenilesi bir film!saadet, bu adama vermeyeceğine söz ver banaa! :D
Karpuz Kabuğundan Gemiler Yapmak filmine yorum yazdı:
filmdeki bazı ayrıntılar o kadar bendendi ki! sanki unutmuşum da bu film tekrar hatırlatmış gibi. şive zaten filmdeki güzelliklerden biri. insanın yüzünde tebessüm bırakan bir çok diyalog ve sahne var.
Karanlık Yolculuk filmine yorum yazdı:
soundtrackleri muhteşemdir! mad world en ünlü olanıdır ama bulabilirseniz diğerlerini de dinleyin. tam bir gerilim hakimdir müziklerde.