Çekiç ve Gül: Bir Behzat Ç. Hikayesi dizisine yorum yazdı:
Dizi iyi sayılabilir mi? Evet. Efsaneyi geri getirmiş midir? Evet. Fakat ilk dizi gibi olsaymış keşke. İnternet Dizilerinden nasibini almış. Bir ana konu var ve bütün olaylar onun üzerinden gidiyo. Yeni bi dizi olsa olmuş derdim. Tamam eski dizide de ana hikaye üzerinden gidiliyodu ama 1-2 ana konu varken her bölüm ayrı cinayetler de vardı. Günlük samimi bir diziydi. Böyle devam etmeliydi.