Testere 2 filmine yorum yazdı:
İlk filmden aşağı kalır bi yanı yok, onun kadar iyi. İlk film kadar şaşırmıştım, yine çok iyi plot twistler.
Marvel ve Star Wars puanlamalarım genelden bağımsız kendi evrenlerine özel puanlamalardır.
Testere 2 filmine yorum yazdı:
İlk filmden aşağı kalır bi yanı yok, onun kadar iyi. İlk film kadar şaşırmıştım, yine çok iyi plot twistler.
Testere filmine yorum yazdı:
''Live or die. Make your choice!''
Tarihin en iyi serilerinden biri. Tüm seri boyunca zekice hazırlanmış senaryo ve yaratıcı tuzaklar. Müthiş planlar. İlk bir kaç filmi 4-5 defa, genel seriyi 2-3 defa bitirmiş biri olarak her izlediğimde hayran kalırım. Korkutmayan ama geren; kafa karıştırıp merak ettirdikten sonra filmin sonunda ikonik müzikle başlayan her şeyin çözümlendiği sahneler. Final sahnesi en iyi plot twist'e sahip filmler arasında çok üstlere oynar. Felsefesiyle, kurgusuyla, Jigsaw'ıyla başyapıt denir. Ayrıca 'Adam' karakterini oynayan Leig Whannell, serinin yaratıcılarındandır.
''Most people are so ungrateful to be alive.''
The Matrix filmine yorum yazdı:
Felsefi açıdan; simulasyon, yapay zeka gibi konuları o yılda ele alıp düşündüren film. Bildiğim kadarıyla ki emin değilim ama kullandığı teknikler, yöntemler ve efektlerde öncü olması lazım.
Kardeşler filmine yorum yazdı:
Ya güzel film; düşünce de güzel de böyle bi kopukluk var, sanki hızlı gelişiyo olaylar ve tam veremiyo bize. Geçiştirip bitirelim gibi, bi 15-20dk daha eklenip halledilirdi aslında. 0.3 puan da Natalie Portman'dan dolayı. :)
Kimlik filmine yorum yazdı:
O yıla göre pek böyle film yoktu sanırsam o yüzden başarılı çerezlik film.Normal aksiyon-seri katil filmi gibi izlerken beklemiyodum, güzel ters köşe bence.
Trainspotting filmine yorum yazdı:
Mükemmel film mükemmel müzikler. Uyuşturucuyu, @tiamath 'ın da dediği gibi farklı bi şekilde sunup eleştirmesi. Çok zevkli ve didaktik bir filmdi.
Genç Kurt dizisine yorum yazdı:
Kendileri ilk izlediğim yabancı dizi olma özelliğine sahiptir. Çok hızlı izlemiştim. Bir ara tüm günümde izliyodum. Pandeminin yeni sayılacağı dönemde PC aldığım zaman başlamıştım zaten boş zaman çoktu. Lise bitmeden izlemeniz tavsiye edilir, sonrasında ergence gelebilir.
Edit: Instagramda bazen editler karşıma çıkıyor.. İlk zamanlar hissettirdiği tad bambaşka ya. Alisson, Lydia, Stiles.
Elite dizisine yorum yazdı:
Sadece ilk 3 sezon izledim. Çoğu oyuncu ayrılmış ve herkes sonraki sezonları kötülüyodu, gerek duymadım. İlk 3 sezon için konuşursak kaliteli, akıcı ve fazla cinsellik barındıran gençlik dizisi. Senaryolar güzeldi.
Arcane: League of Legends dizisine yorum yazdı:
Her zaman ''Riot Games çok iyi ve büyük bi evrene sahip. Sinematikleri gayet iyi. Neden dizi veya film işine girmiyo ki?'' derdik. Girdi hem de çok sağlam ve evrenin en sakin bölgesi burası, öyle düşünün devamı var. O kadar kaliteli ki; senaryosu,kurgusu,müzikleri herşey yerli yerinde. Çok fazla hatta her şeyinde bir detay var diyebilirim. Dora ''Stratera'' Özsoy'dan bölüm bölüm inceleme izlerseniz daha da hayran kalınacak iştir.
Zindan Adası filmine yorum yazdı:
Psikoloji/Gerilim filmlerinin en iyilerinden biri sağlam filmdir.