15 yıl önce
Hür Kan filmine yorum yazdı:
çocukluğumuzun baştacı filmlerindendir. ozamanlar haksızlık yapılanın yanında olup filmin sonunda sağlam bir intikamı beklediğimiz tiplere en iyi örnektir. ozamanlar için güzeldi hala izlenebilir filmlerdendir.