15 yıl önce
Şeytana Karşı filmine yorum yazdı:
üvey babasıyla finaldeki sahnesinin de gösterilmesi gerekirdi diyorum.çünkü çocuğu en başta şiddete iten o adamdı. ve şiddet çoğu zaman herşeyin çözümüdür...( Ziya Paşa ne güzel söylemiş:Nush ile uslanmayanı etmelitekdir;tekdirile uslanmayanınhakkı kötektir)