En Çok Nefret Ettiğiniz Şeyler

Bugün kapıma geldular.

@ Bodrum, @ Marmaris, @ Ayvalık dediler.

Hacı, feciiiii koptuk, ooo yeeee dediler.

Alemlere akıyoruz, beybi dediler.

Bana ne dedim ?

Hacı ayıp oluyor,ooo yeeee dediler.

S.gidin lan dedim.

Kıskandın mı dediler ?

Evet dedim.

Bu mudur yane ?
Örneğin yorum yazmak yerine işi gücü bırakıp yorumlara eksi koymayı kişisel bir problem haline getiren dangalak güruha.ruh hastası mısınız arkadaşım.
Uykusuzluk. Uyumak isteyip de uyuyamamak. Hain dünya!!!
Dün kapıma bir sayfa düştü.

"Türk olmaktan gurur duyuyon mu ?" deyu sordular.

Millet harbi harbi mala bağlamış.

Hav dedim hav-hav dediler.

Sustum.

Bu mudur yane ?
arabada yatmak. her seferinde bu son deyip yine yatmak.
Yoksun olan günlerden nefret ediyorum.
Bi' dee en birinci olarak kandil bayram vs günlerde gelen anlamsız, samimiyetsiz mesajlar.
İçinden çıkamayacak kadar yalnız olmaktan nefret ediyorum.
Bir isteğe evet dedikten sonra isteyen kişinin tekrar tekrar hadi demesi.

Hoşlandığım çocuğa açılamadığım gibi bir de ukalalık yapıyor olmam.
Aptal insanlardan nefret ediyorum hele bir bunlar polis ise nefretim ikiye katlanıyor.
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL