14 yıl önce
Doğal Kahramanlar filmine yorum yazdı:
filmlerin, animasyonların içinde ne yapıp yapıp hep bir karakteri (genelde başına iş gelip sonra tanıştığı yerin büyüsüne kapılan, bazen de ilk başta anlaşamayıp sonra "aşık" olduğu şahıs ) diğerinin dünyasında tutmanın bir yolu bulunur ya hani. bunu yapmamışlar. sırf bu yüzden bile takdir ediyorum. bence görselliği de gayet iyiydi. ama gene de bir şeyleri eksik geldi bana, sanki bazı olaylar azıcık oldu bittiye gelmiş gibi. yani animasyon bu tabi ama, ne bileyim