D
13 yıl önce
Can Dostum filmine yorum yazdı:
Bu filmi sanırım bir daha izleyeceğim. İlk izlediğimde hiç samimi bulmadım ve abartıldığını düşündüm açıkcası. Yorumlara bakıyorum da yere göğe sığdırılamamış. Hiç yapmadığım bir şeyi yapmış ve parça parça izlemek zorunda kalmıştım ondan mı oldu acaba?