D
13 yıl önce
Nuh: Büyük Tufan filmine yorum yazdı:
Nuh diyorum peygamber demiyorum. Böyle peygamber mi olur lan? Eğer bu nuh (filmdeki) peygamber olduysa tanrılar çıldırmış olmalı. Ya da paraleldir başka yolu yok. Evren yani paralel evren. Bu üç boyut olsun akıldan noksan olsa da olur furyası sıktı artık bak onu da söyleyim. Konusuz, akılsız film çeker oldu herkes. Hay ben bu 3 boyutu bulanın. Hep bu paralelden oluyo bunlar. Evrenden.