18 yıl önce
Piyanist filmine yorum yazdı:
bu filmi lisede psikoloji dersinde zorla ve sınıftakilerin "hocam oha bu ne yaa?!" yorumları arasında sıfır ciddiyet ile izlemiş biri olarak, ben de çifte acı çektim doğrusu.. belki daha büyük bir yaşımda izleseydim, daha farklı bir yorum yapabilirdim film hakkında, ama şunu söyleyebilirim en azından objektif olarak ki, öğretmen kadını canlandıran aktris, hakikaten süper yapıyordu işini..