18 yıl önce
Yasak Bölge 9 filmine yorum yazdı:
Gizli Pencere filmine yorum yazdı:
Depp'in en kötü filmi herhalde budur.. yarısını izledim aslında ama devamını hiç merak etmedim.. sırf Coni için de bu kadar puan verilmez yahu arkadaşlar ne yaptınız =)..
Doctor Who dizisine yorum yazdı:
6 eylül itibariyle cnbc-e'de pazar günleri yayınlanacak.. ilk iki bölümünü ikişer kez izlemiş biri olarak, gayet başarılı bulduğumu söylemeliyim.. ilk bölüm biraz yavan ama ikinci bölüm (the end of the earth) çok bomba.. hem çok absürd, hem eğlenceli, hem de hüzünlüydü kısmen.. takip edilesi bir dizi kısaca..
Tarkan Viking Kanı filmine yorum yazdı:
bence cast kısmına "dev ahtapot" da eklenmeli.. zira aklımda en fazla yer etmiş karakter odur..
Barry Lyndon filmine yorum yazdı:
Kubrick'in en az bilinen filmi herhalde ama kamera açıları, ışık ve müzikler, muhteşem bir biçimde kullanılmıştır kanımca.. dönemin ışıklandırmasına uygun olarak, kimi sahneler gerçekten mum ışığında çekilmiş diye duymuştum mesela..
edit: "filmin bazı sahnelerinde mum ışığı kullanılmıştır yazmışsınız.aslında filmin bütününde mum ışığı dışında herhangi bir yapay aydınlatmadan faydalanılmamıştır.hatta bunun için nasa tarafından hazırlanan ve oldukça düşük diyafram değerlerine inebilen bir objektif kullanılmıştır." dedi shibumi.. teşekkür ederim bilgiendirdiği için..
Kırmızı Ayakkabılı Adam filmine yorum yazdı:
herhalde tom hanks'in en başarısız filmi budur.. aşırı derecede çerezlik..
Hamlet filmine yorum yazdı:
evet yanlış okumadınız, gerçekten de 4 saatlik bir film.. ama kırpılıp kırpılıp kuşa çevrilip mahvedilmiş versiyonlarından kat kat iyi o açıdan..
Drakula 2000 filmine yorum yazdı:
drakula'yı yahuda iskaryot ile bağdaştıran tek film olması açısından, ufak da olsa bir özgünlüğü vardır.. onun haricinde bildiğiniz drakula filmi işte..
Benny ve Joon filmine yorum yazdı:
ardında birçok cevapsız soru bırakarak biten filmdir.. yine de eğlendirir zaman zaman..
Kayıp Oda dizisine yorum yazdı:
amanın ne güzel senaryo, aha da ne güzel gidiyor maşallah, inşallah sonunu adam gibi bağlarlar derken, maalesef son bölümü hayal kırıklığı yaratmıştır.. neyse ama yine de gelmiş geçmiş en iyi mini-dizilerden biri denebilir..
http://www.d-9.com/
ama filmi izlemeden çok kurcalamamak lazım sanırım..