13 yıl önce
Beni Unutma filmine yorum yazdı:
pek beğenmedim sıkıldığım yerler bolcaydı
Ben-Hur filmine yorum yazdı:
filmz zamanın şartlarına göre çok iyi çekilmiş ve hala kendini sıkmadan izlettirebiliyor. ilk olarak bu kadar çok oskar aldığını gördüğümde öğrenip merak ederek izlemiştim bu filmi ve haketmiş gerçekten. sadece çekimi değil konusu da akıcı sanki bir monte cristo kontu intikamı :) klasik edebiyatlardaki kadar başarılı bir intikam dizisi var film de ayrıca romaya girilmesi ve hz. isa dan bahsedilmesi de geçilmeyecek bir konu onun son zamanı ve çarmıha geçirilişi de anlatılmış etkili bir şekilde. kesinlikle tavsiye ediyorum izleyin
Black Mirror dizisine yorum yazdı:
henüz ilk bölümü izledim ve söyleyecek söz bulamıyorum diğer bölümlere geçicem direk. muhteşemdi 1. bölümde medya konulan kısıtlamalar olayın twitterdan yayınlanması falan baya tanıdık geldi :) sistemin karşısında seçimi serbest görünse de değildi ama seçiminde özgür olduğunu gösterdi kaçıran kişi ve güzel mesajdı çok etkileyici kesinlikle izleyin
Dogville filmine yorum yazdı:
sonu çok etkili güzel mesajlar veren sıkmadan merakla izleyebileceğiniz bir film herşeyden önemlisi filmin çekimi çok farklı ve çok etkileyici kesinlikle tavsiye ederim aslında tamamen Lars von Trier farkı diyebiiliriz. insan duygularını yine öne çıkarmış ve bu duygular sonucu insanların neler yapabileceğini ne kadar çirkinleşebileceğini güzel örneklerle göstermiş.
Kader filmine yorum yazdı:
masumiyet daha iyiydi bu da iyiydi ama uğur rolünü oynayan kızı sevmediğimden sanırım masumiyet kadar sevemedim bunu. oyunculuğu beni etkilemiyor
Aşka Yolculuk filmine yorum yazdı:
irlandayla ilgili her film izlediğimde gerçekten oraya gidesim geliyor bunun dışında film ehh iştelik. kafanız çok doluyken hafif bişey izlemek isterseniz yada çok geç bi vakitse uykunuz gelene kadar izleyebiilirsiniz işte yer yer gülümsediğim oldu
American Horror Story dizisine yorum yazdı:
git gide jessica lange e hayran olduğum dizidir. kadın resmen dizi ilerledikçe gençleşti güzelleşti. ilk başladığımda 'yok artık bu mu korku yok artık saçmalık korku dediğin saçma olur gerçi' diyerek izlemişim bi baktım sezon bitmiş. hayır tabiki gerçek üstü olucak ama işte bu olmamış dediğiniz halde bırakmadan izliyorsunuz. özellikle bazı oyuncuların her sezon dizide olması ve farklı karakterleri bürünmesi diziyi daha ilgi çekici hale getirmiş. acaba sarışın çocuk bu sezon olucak mı olsa ne olucak diye düşünüyor insan. ama kesinlikle 2. sezonu çok daha iyiydi. 2.sezonda tüm amerikan korku filmleri klişelerine yer verilmiş ama çok güzeldi merakla takip ettim. sadece bazı şeyler olmasa daha iyi olurdu dediğim yerler var ama güzel
Deccal filmine yorum yazdı:
iki kez izledim hemde çok rahatsız olduğum halde ikisinde de tiksindim. garip bir filmdi belkide benim için fazlaydı bilemiyorum şaşırdığım yerler oldu aslında rahatsız edici bir filmdi ama nedensizce izlemekten alıkoyamadım kendimi ve çok unutkan olduğum halde izleyeli uzun zaman olmasına rağmen sahnelerini unutmadığım filmdir.
Muhteşem Gatsby filmine yorum yazdı:
film nasıl sadece görselliği ile anılmış anlayamadım bir kere ortalarına kadar hep yanlış kişiyi kötü adam sanıyorsunuz sonra olayın tamamen başka şekilde planlandığını görüyorsunuz ve daha sonra insanlığın iki yüzlülüğüne muhteşem bir vuruş yapılıyor. yorumlara bakınca çok şaşırdım aynı filmi izlemedik mi acaba diye düşündüm gerçekten etkileyiciydi
Muhteşem Gatsby filmine yorum yazdı:
oyuncular harikaydı adı gibi muhteşem bir filmdi bence en güzelide filmin renkleriydi kaliteli bir görsel şölen sundu bize. sırf renkleri dinamizmi için bile izlenebilir bu film hem olayları çözmeye çalışıyorsunuz gizemi yakalamak istiyorsunuz hem de renklerde ve harekette kendinizi kaybediyorsunuz. kesinlikle izleyin