Otoparkta geçen bir film ismini bulabilirseniz çok mutlu olucam :D SORU

akter1991

Konuyu Açan: akter1991

12.05.2011 07:42

Başlıkta da göründüğü gibi film bir otoparkta geçiyor. Bir grup insan hatırlıyorum otoparktan çıkmaya çalışıyorlardı fakat otoparkın her katı tuzaklarla dolu. Bu grubun içinden bir çocuk bulundukları durumun oynadığı bir oyuna çok benzediğini fark ediyor ve o çocuğun talimatlarıyla ilerlemeye başlıyorlar. Ama her şey oyundaki gibi değil mesela bir delik vardı oraya birisi kafasını soktuğunda oyuna göre oyun sırasında ölmüş olan bir kişi geri getirilebiliyordu fakat öyle olmuyor ve kafasını sokan kişi de kafası kesilerek ölüyordu. Otoparkın her katı oyunun kademeleri gibiydi yani "level"lar gibi.Böyle bir film ismini hatırlayamadım 90lı yıllar yada 2000li yılların başlarında çıkmış olabilir emin değilim moviemax'te izlemiştim.Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler...
ben biliyorum ben de çok beğenmiştim farklı bi konusu vardı adı da subterano olması lazım ;)
Nemesis Game olabilir gibi sanki
Vay be ne filmmiş :)
Ben de "hatırlıcam şimdi"den ileri gidemedim :D inşallah giden olur :D
ay ben izledim o filmi yaa.hatırlıcam
ilginç bir film şayet hatırlarsam öylerim
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
ŞİFREMİ UNUTTUM
ÜYE OL