bir dizi arıyorum

Aile içinde yaşanan stresi anlatan bir dizi bölümü arıyorum. Yabancı dizi olması gerekiyor. Derste sunumum için lazım. Yardımcı olursanız süper olur :)

ne aradığımızı biraz daha açsak. stres derken 5 dakikalık basit bir tartışmamı bölümün tamamı mı ona endeksli olacak.

20 dk'lık bir şey olacak aslında. aile içinde yaşanan stres ortamını göstermesi lazım ya da stresli bi aile ortamını konu alan bi bölüm olmalı. 

ben pek açıklama göremedim her neyse

dizilerden aile uyumu problemlere bakışını olumlu yansıtan kyle xy var. modern bir aile yapısı var sorunlarını konuşarak çözebilen bir profil çizilmiş. hatta içinde aile kelimesinin en fazla  geçen dizilerde rekorunu kırabilir. the departed için fuck neyse kyle xy için de family odur.

tartışma görmekse amacın breaking bad'de yeteri kadar var.

filmlerde aile stresi dersen

revolituonary road

20 dk  nasıl olacak onu çözemedim . farklı yapımlardan 3 4 dk sahne sonra sizin açıklama bölümleriniz daha iyi olur. sesinizi daha iyi kullanmak adına.

The Sopranos da mafya babası Tony Soprano'nun aile içindeki yaşantısında çektiği sıkıntıları hem de mafya ailesinde başına gelenleri anlatan, dram yönü ağır basan bir diziydi. Şimdi tam bölümlerini hatırlayamıyorum ama ailevi sorunlarla ilgili sorunların anlatıldığı bölümler bir hayli fazlaydı. Umarım yardımcı olur.

 

çok teşekkür ederim herkese bakıcam bunlara. 

daha detaylı açıklama da şöyle: 

dersimin adı "coping with stress". yapacağım sunumda da önce sınıfa 20 dk'lık bi diziden kesit izleticem sonra bunun üzerine tartışma yapıcam. bölümdeki aile nasıl bir stres yaşıyordu, stresin kaynağı neydi, bu stresle nasıl başaçıktılar, biz onlara ne önerebiliriz gibi sorulara cevap vericem. 

tam olarak dahil olamasamda belki işine yarar ama stres temalı değil de çocukların nasıl gördüklerini hayata geçirdikleri ile alakalı işene yararsa ne ala;

http://www.dailymotion.com/video/x6s6gq_cocuklar-gorur-cocuklar-yapar_people

 

daha önce görmüşsünüzdür belki.

Malcolm in the Middle'ın bir bölümünde Malcolm, ailesi ve kız arkadaşı yüzünden epey stresli bir zaman geçiriyordu hatta sonunda olay mide kanaması ile sonuçlanıyordu. Komedi dizisi olsa da isminden anlaşılacağı gibi ailesinin ortasında kalmış bir genci anlattığı için ve bunu komik bir şekilde yaptığı için sınıf ortamında daha dikkat çekici olabilir. Dizi de 20 dk zaten. Şimdi hatırlamıyorum ama ilgini çekerse hangi bölüm olduğunu bulabilirim.

Bir mesaja cevap veriyorsunuz.