2 yıl önce
Oyun filmine yorum yazdı:
Bu filmi ilk 2018'de tvde izlemiştim ve baya beğenmiştim.. 3 kez izlemiş olduğum bir filmdir. Ayrıca Emma Roberts'in en beğendiğim filmidir. Bence konu olarak çok iyidi ve izleyiciye duyguyu gayet iyi geçirdiler gayet güzel film.