Karanlık Taraf Yorumları

Karanlık Taraf filmi detayları

@sesver

13 yıl önce

7 / 10

insanda orta şeker bir tat bırakıyor. ne çok beğendim ne de az gerildim...

@madamoz

13 yıl önce

7 / 10

O nasıl bi filmdi öyle?

Kadınlar tehlikeli ve korkulası varlıklar gerçekten.Sanki devamı gelecek gibi bir izlenim edindim ben bu filmde.Sonu açık bitti.Çok fazla bir gerilim yok ama heyecanlı ve keyifli ilerliyor.Filmin en ilgi çekici yanı ise senaryosunun özgün olması.O yüzden daha fazla vakit kaybetmeyin izlemek için. (7/10)

@erdi23

13 yıl önce

hmm, iyi film, özgün senaryo ve ispanyol sineması. izlenmelimi evet .

@delahoya

13 yıl önce

9.5 / 10

İspanyolların sıradışı senaryosu ve kurgusuyla bizlere sunduğu harika bir film La Cara Oculta...

Psikolojik ve gerilim filmi sevenler için ayrıca Amerikan klişelerinden bir an önce kurtulmak isteyenler için ilham olacak filmlerin başında geliyor...Bir çok film izleyen ben ikinci kez aynı filmi izlemem ama bugün bu filmi yenibaştan izleme gereği duydum ve tekrar ilk izleyişimdeki tadı aldım.Baştan sonuna kadar gizemini koruyan ve her defasında seyirciye ters köşe yaratan , oyunculukların ve kamera arkası ekibin harikulade çalışmasıyla ortaya böyle enfes bir yapım çıkmış.Az oyuncu küçük mekan aşk,ihanet,intikam gibi bir çok şeyide içinde bulunduran bir konuya sahip.Kısacası izlenilmeyi kesinlikle hakeden ve aklınıza kazınacak ender filmlerden diyebilirim.Puanım 10/10

@alcheri

13 yıl önce

7.1 / 10

ilk 40 dakikasini atlatabildikten sonra ikinci kisim daha akici ancak efenim "underrated", "tam bir yonetmen filmi", "kult film" demek gercekten cok uzak olur.

Seyirlik..

@tolga_01

13 yıl önce

tek kelimeyle harika bir film bu bence gizem gerilim süper işlenmiş filmde sonunda final bölümünde ise filmin ikincisi çekilecek gibi bir his uyandırdı bende ama şiddetle tavsiye ediyorum bu filmi türünün en iyilerinden..

@gwynbld

13 yıl önce

ispanyolların kötü gizem/gerilim filmi yok neredeyse. Bu da gayet iyiydi. İlk yarım saat biraz yavaş, giriş bölümü olur o kadar ancak sonrası gayet iyi. Tabsiye ederim.
J

@joehornick

14 yıl önce

Film için kötü yorum yapan arkadaşlar muhtemelen ilk 40 dakikadan fazla filmi izleyemedikleri içindir. Kabul ediyorum ilk 40 dakika çok ağır gidiyor ama sonra tek kelime ile filim kopuyor. Tavsiye ederim.

@vfv

14 yıl önce

İnsan zekasının ne kadar yaratıcı olabileceğinin göstergesi bu film. İspanyol sineması resmen son yıllarda akıp gidiyor. Filmi izledikten sonra garip bir hisse kapıldım. En son yine bir ispanya yapımı olan El Cuerpo-Ceset i izlediğimde böyle bir hisse kapılmıştım. Filmin senaryosu çok farklı. Hollwood filmlerine taş çıkartır cinsten. Orjinal olmasının yanı sıra kurgusu da mükemmel. Film sonuna kadar gizemini koruyor ve tahminleri ürettiğiniz tüm teorileri çürütüyor. Basit bir film olmadığından dolayı çok farklı şekilde tahminlerde bulundum ama hiç biri çıkmadı.Filmin sonunda çalan müzik Nicolas Cagenin Knowing isimli filminde çalan müziktir ve diğer müziklerde mükemmeldir. Çok şükür ki filmden önce fragmanı izlememişim. Arkadaşlar filmi izlemek isteyenler fragmandan mümkünse uzak dursunlar. Ve filmi izlemek gibi bir niyeti olmayanlara ise fazla bekletmeyin derim. Türünün en iyi filmlerinden biri. 10 / 9.0

@landark

14 yıl önce

7 / 10

bazı filmleri izlerken filmi unutup evin dekorasyonu aman mimarisi diye dalıp gidiyorum.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL