2008 yılında çıkmış bir filmin 2012 yılında ülkemizde vizyona girmesi biraz garip değil mi? İlk çıktığı zamanlarda rastgele karşıma çıktığından izlemiştim ve çok beğenmiştim. Daha o zaman Twilight furyası da başlamamıştı. Ondan dolayı onunla karşılaştırmak da biraz saçma .. Çünkü konular çok farklı ve tabi ki işleniş çok çok farklı.. Twilight dan daha güzel. Hiç değilse adam akıllı bi konusu var.
Çok şaşırdım be, hala şaşkınım ilk defa görüyorum böyle bi şeyi.
Filmi uzun zaman önce izledim, yazılanlardan dolayı şüpheye düştüm şimdi.fakat hafızam benle dalga geçmiyorsa;
Eli Oscar’a aşık değildi. Bakımının sağlanması için genç bir uşağa ihtiyacı vardı. sadece bu yüzden Oscar’ı ayarttı.Ayrıca o Elinin babası denen adam babası falan değildi.Elinin aşığı ve uşağıydı.İş görememeye başlayınca tekmeyi yedi.Oscarında sonu muhtmelen aynı olacaktır.
zalım Eli, gitti kaç yiğidin gençliği...
Ayrıca, isveççe bilmiyorum ama Filmin İngilizce adına bakarsak, türkçe çevirisi biraz, nasıl desem, tam oturmuyor.
Vampir filmi diyince insanın aklına bol aksiyonlu bir film gelir. Heybetli vampirler falan düşünüyor insan. Bu film o düşünceleri kafanızdan söküp atabilir. Devamlı bir huzur içerisinde ilerliyor film. Görüntüler muhteşemdi özellikle. Son olarak izledikten sonra Twilight ile arasındaki '451309461' farkı bulunuz.
Gelmiş geçmiş en iç burkucu,aynı zamanda masum vampir filmidir kendisi bana göre.Twilight'la kıyaslamak bu filme çok büyük haksızlık olur. Ayrıca her yerin bembeyaz karla kaplı olması da filme bi hoşluk bi derinlik katmış.
Let me in’i duyunca izleyim bi dedim. İşi gücü bıraktım, Milli Eğitim’in tüm sunucularını sömürme pahasına indirdim. Çok ayıp bir iş yaptığımın farkındayım. Nimet beni affet.
Let me in, ne ayaktır bilmiyorum. Afişteki kız pek bir ilgi çekiciydi. Holywood’un, yeniden çevrimleri sallapati gider. Ortaya bol makyajlı bir saçmalık çıkacağından şüphem yok. Zaten dikkat çektiyse, Holywood artık koca bir geridönüşüm fabrikası oldu. Eski çamlardan bardak yaparak ekmek parası kazanıyorlar. Yakında beni de yeniden çevirirlerse şaşırmayacağım. Kısaca, Allah belalarını versin.
Aslında doğrudan bir vampir filmi değil. Çok şey söylemek istemiyorum. Bi izleyin diyebilirim sadece. Korku filmi desen değil, kan filmi desen değil, film desen hiç değil. Çok daha başka bi şey bu. Buz gibi,acı dolu ve iç eriten bir hikaye izliyorsun. Katman katman, doku doku acı doluyor içine. Ben bir vampir olarak çok duygulandım. Şaka tabi. Son cümle. Şakacıyım yani. Ehe heh hehehhe Bu da gülüşüm.
Thirst kadar iyi/farklı bi vampir filmi olmasada İsveçin soğuk atmosferi beni bu havada bile üşütmeyi başardı. görüntüler güzel,makyaj güzel,senaryo güzel..
En güzel en farklı vampir filmi. Çok iddialı olacak ama Görüntüler, konunun işleniş biçimi, filmin geçtiği ortam her şey ama her şey için her türlü övgüyü sonuna kadar hakeden bir başyapıt. İzleyiniz izlettiriniz.
Bu filmi izlemeyebaşlamadan önce içeriği hakkında hiç bir şey bilmiyordum. Biraz ilerledikten sonra jeton düştü. İzlediğim en farklı ve en güzel vampir filmi diyebilirim. Mutlaka izlenmesi gereken bir başyapıt!
@horrorpheliac
15 yıl önce
Çok şaşırdım be, hala şaşkınım ilk defa görüyorum böyle bi şeyi.
@bokherif
16 yıl önce
7 / 10
Eli Oscar’a aşık değildi. Bakımının sağlanması için genç bir uşağa ihtiyacı vardı. sadece bu yüzden Oscar’ı ayarttı.Ayrıca o Elinin babası denen adam babası falan değildi.Elinin aşığı ve uşağıydı.İş görememeye başlayınca tekmeyi yedi.Oscarında sonu muhtmelen aynı olacaktır.
zalım Eli, gitti kaç yiğidin gençliği...
Ayrıca, isveççe bilmiyorum ama Filmin İngilizce adına bakarsak, türkçe çevirisi biraz, nasıl desem, tam oturmuyor.
@efenndisiz
16 yıl önce
@stella_artois
16 yıl önce
Ayrıca her yerin bembeyaz karla kaplı olması da filme bi hoşluk bi derinlik katmış.
@venezue
17 yıl önce
7.8 / 10
@havlayankuzu
17 yıl önce
9.1 / 10
Let me in, ne ayaktır bilmiyorum. Afişteki kız pek bir ilgi çekiciydi. Holywood’un, yeniden çevrimleri sallapati gider. Ortaya bol makyajlı bir saçmalık çıkacağından şüphem yok. Zaten dikkat çektiyse, Holywood artık koca bir geridönüşüm fabrikası oldu. Eski çamlardan bardak yaparak ekmek parası kazanıyorlar. Yakında beni de yeniden çevirirlerse şaşırmayacağım. Kısaca, Allah belalarını versin.
Aslında doğrudan bir vampir filmi değil. Çok şey söylemek istemiyorum. Bi izleyin diyebilirim sadece. Korku filmi desen değil, kan filmi desen değil, film desen hiç değil. Çok daha başka bi şey bu. Buz gibi,acı dolu ve iç eriten bir hikaye izliyorsun. Katman katman, doku doku acı doluyor içine. Ben bir vampir olarak çok duygulandım. Şaka tabi. Son cümle. Şakacıyım yani. Ehe heh hehehhe Bu da gülüşüm.
@solon
17 yıl önce
7 / 10
Eli’ye hem kızgınım, hem üzülüyorum ona. Onun gibi gelgitler yaşıyorum sanırım.
@maximumgore
17 yıl önce
7.6 / 10
@solipsist
17 yıl önce
10 / 10
@holden_caulfiel
17 yıl önce