Dizinin ne kadar başarılı olduğunu anlatmak zor. Adının hakkını veren son derece gizemli bir zamansal paradoksu, bir çok zaman çizelgesinden anlatarak seyirciye sunuyor. Gerek müzikleri, gerek oyuncu seçimi ve oyunculukları oldukça başarılı ve kesinlikle izlenilmesi gereken dizilerden biridir.
(bu paragraf son sezondan sonra eklendi) Son sezonu izledikten sonra, beklenildiği gibi bir final yapılamadığı kanaatine vardım. Sanki olayın içinden çıkmak için sicim kuramı ve kuantum dolanıklığına sığınılmış gibi geldi. Peki burda ne yapıcaz? çağır başka bir evrenden bir karakter devam et gitsin... ha yine güzel değilmiydi? elbette güzeldi ama yetersiz olduğu kanaatindeyim.
Kesinlikle izlediğim en iyi dizi... İlk sezonu 3 kere izledim, 2. sezon başlasın artık diye cumayı bekliyorum. Tavsiyem orijinal dili olan Almanca izlemeniz...
Orjinal dilinde izleyin , sanirim netflixin ilk alman serisi ? Tam olarak emin değilim. Mumkunse daha da 'dark' hale getirmek için (ki dizi de ismi gibi bu konu ve görsellikten vazgecmiyor size karakterleri sempatik gostermeye sevdirmeye çalistirmiyor) karanlık bir ortamda izleyip , kendinizce bir aile agacı cikarabilirsiniz , biraz spoiler olabilir ama isim vermeden soylemek gerekirse ahşap kutuda ve mezarlikta agaç sembolu kullanilması da kucuk belirgin detaylar. Predestination havasında gibi geliyor ama ondan daha da iyi ! Netflix sen ne kadar dizilerinle guzelsin ! Bence daha fazla okuma izle.
Dark uzun bir süredir izlemek istediğim bir diziydi. Almanca olması beni tereddüt ettiriyordu. (Dili sevmediğim için değil, altyazılı bir şeyler izlemeyi sevmediğimden ötürü tereddütlüydüm.) Ama iyi ki izlemişim diyorum. Ne zamandır Fringe gibi bol gizemli bir dizi arayışındaydım. Hazır Westworld sezon finali yapmışken bu arayışıma başladım ve karşıma Dark çıktı. Sezonu bitirdikten sonra dediğim ilk şey şu oldu: Bu dizi Fringe'ten çok daha iyi! Kısacası izleyin, izlettirin. Pişman olmayacaksınız.
@tiamath
7 yıl önce
9 / 10
(bu paragraf son sezondan sonra eklendi) Son sezonu izledikten sonra, beklenildiği gibi bir final yapılamadığı kanaatine vardım. Sanki olayın içinden çıkmak için sicim kuramı ve kuantum dolanıklığına sığınılmış gibi geldi. Peki burda ne yapıcaz? çağır başka bir evrenden bir karakter devam et gitsin... ha yine güzel değilmiydi? elbette güzeldi ama yetersiz olduğu kanaatindeyim.
@zeymep
7 yıl önce
@savolina
7 yıl önce
8.7 / 10
Sekiz bölüm peş peşe gözlerim kanayarak ikinci döngüyü de tamamladım. Birkaç kez deja vu hissetmedim değil. Üçüncü döngüyü sabırsızlıkla bekliyorum.
@hcanercalova
7 yıl önce
9.5 / 10
@hakorman
7 yıl önce
1.7 / 10
@berkg
7 yıl önce
10 / 10
@iamgzde
8 yıl önce
@mithraldil
8 yıl önce
8.6 / 10
@evenstar
8 yıl önce
Not: Boş kafayla izleyiniz.
@mehmetm
8 yıl önce
10 / 10