Tepedeki Ev Yorumları

Tepedeki Ev filmi detayları

@dom_cobb

14 yıl önce

3/10 (film o kadar zevksiz , o kadar çok zaman israfı ki yorumu bile kısa yazıyorum hem sizin hem benim vaktimden yememek için )

@macbeth

14 yıl önce

8 / 10

Biraz senaryosu klasik kaçmış olsada miyazaki nin dünyasının yaratıcı şekilleri bu klasikliğin bizi rahatsız etmesine izin vermiyor.

Başka bir noktaya dikat çekmek istiyorum.Animasyon demek bi nevi herşeyin mümkün olduğu bir evrene giden bir astral yolculuk.Bu senaryo o yolculuklardan biri değil herşeyiyle gerçek aslında.Burda bu gerçeğin samimiyetini artırmak için kullanılmış sanki.Sıcacık.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL