Sonlara doğru yükselişe geçtiği sahnelerde gerçeklerin ortaya çıkmasıyla beni şaşırttı.Aslında böyle şaşırmayı ters köşe olmayı beklemiyordum.Yine film akarken tahminde bulunuyorsun ama ben bu sefer tutturamadım.Öyle müthiş ağızları açık bırakacak bir yapısı yok ama yine de orta halli diyebiliriz.
izlediğim en berbat çığlık serisi filmi buydu. iyiki sinemaya gidip para vermemişim boşuna. ilk film en güzeliydi ve sakız gibi uzattıkça bir anlamı kalmıyor. eğer son bir kez daha çığlık 5 filmi çevrilirse sidney artık ölsün ve bu hikaye kapansın...
Artık bu tarz filmleri komedi filmi olarak izlemeye başladığım için benim için eğlenceli bir filmdi. Ciddiye almadan klişelerle dalga geçmek istiyorsanız gayet eğlenceli. Filmin senaryosundan da anladığım yapımcılarda bizden bu şekilde izlememizi bekliyorlar.
Açıkçası seriyi seven biri olarak bu kadar iyi bir film beklemiyordum..Yıllar önce çekilmiş ve devamı sonradan gelen filmler genellikle hayal kırıklığı oluyor,ama bu film iyiydi..Zorlu geçen yılların ardından Sidney rahat bir hayata kavuşmuştur.Kasabaya geri dönmesi herşeyin bir daha başlamasına neden olur ve Sidney için kabus geri dönmüştür..Özellikle filmin korku ve komedi dengesinin çok iyi yapılmış olmasını çok beğendim..Gerektiği kadar komedi ve Çığlık serisine yakışacak kadar gerilim vardı..Çığlık serilerinin klasikleşmiş katili bulma oyununu,film arasında arkadaşlarla yaparken tam anlamıyla doğru cevabı bulan olmaması da filmin artılarından biridir benim için..Kemik kadro korunup,ilave olarak genç ve başarılı yüzler tercih edilmiş,özellikle Emma Roberts kuşkusuz izleyen herkesin üzerinde oyunculuğuyla etki bırakacaktır..Çığlık 4,hem kendi3 filmine hem de genel olarak bütün Korku filmlerine yaptığı saygı duruşu ileben ve benim gibi türü seven sinema severlere de ayrı bir keyif ya... Devamı
Açıkçası seriyi seven biri olarak bu kadar iyi bir film beklemiyordum..Yıllar önce çekilmiş ve devamı sonradan gelen filmler genellikle hayal kırıklığı oluyor,ama bu film iyiydi..Zorlu geçen yılların ardından Sidney rahat bir hayata kavuşmuştur.Kasabaya geri dönmesi herşeyin bir daha başlamasına neden olur ve Sidney için kabus geri dönmüştür..Özellikle filmin korku ve komedi dengesinin çok iyi yapılmış olmasını çok beğendim..Gerektiği kadar komedi ve Çığlık serisine yakışacak kadar gerilim vardı..Çığlık serilerinin klasikleşmiş katili bulma oyununu,film arasında arkadaşlarla yaparken tam anlamıyla doğru cevabı bulan olmaması da filmin artılarından biridir benim için..Kemik kadro korunup,ilave olarak genç ve başarılı yüzler tercih edilmiş,özellikle Emma Roberts kuşkusuz izleyen herkesin üzerinde oyunculuğuyla etki bırakacaktır..Çığlık 4,hem kendi3 filmine hem de genel olarak bütün Korku filmlerine yaptığı saygı duruşu ileben ve benim gibi türü seven sinema severlere de ayrı bir keyif yaşattı..
wes craven harika bir iş çıkarmış. bence serinin ilk üçlemenin ilki kadar güzel olmuş. korku filmlerini neden sevdiğimi bana tekrardan hatırlatmış, hatta korku filmleri hakkında ders niteliğindeydi. gidin izleyin güzel vakit gecireceginize şühpe yok....
Serinin en kötü filmiydi bence. Bu tarz teen-slasher sequellerinde hiç huyum değildir "zorlama olmuş, gerek yoktu konuyu uzatmaya" gibi yorumlar yapmak. Fakat bu sefer gerçekten de zorlama olmuş
Dört filmdir aynı olayları yaşayıp akıllanmayan karakterler, zeka yoksunu bir sürpriz son (sırf seyirciyi ters köşeye düşürmek için uydurulmuş bir esas katil), katilin saçma sapan nedenlerle ghostface olup adam öldürmesi (inandırıcılıktan çok uzak) vs..
Bunların yanında çok sinir bozucu bir intro kısmı var filmin, gerçek film başlasın diye öldüm sıkıntıdan.
ilk scream serisinin havasını tamamıyla olmasa da yine da yakalayabilmiş bir film. ne yaptıklarının farkında en azından filmi yapanlar, dünyanın en iyi korku filmini yapıyoruz ya da bu filmi izleyen herkes çıldıracak gibi bir iddiaları yok, keza başkalarının da ne yaptıklarının farkındalar. zevkliydi bence.
@filmist
3 yıl önce
7 / 10
@erkan_inal
15 yıl önce
@nehan
15 yıl önce
@lowen
16 yıl önce
7 / 10
@faceofmelinda
16 yıl önce
@mozsoylar
16 yıl önce
7.6 / 10
@wicca
16 yıl önce
5.4 / 10
@winternight
16 yıl önce
3 / 10
Dört filmdir aynı olayları yaşayıp akıllanmayan karakterler, zeka yoksunu bir sürpriz son (sırf seyirciyi ters köşeye düşürmek için uydurulmuş bir esas katil), katilin saçma sapan nedenlerle ghostface olup adam öldürmesi (inandırıcılıktan çok uzak) vs..
Bunların yanında çok sinir bozucu bir intro kısmı var filmin, gerçek film başlasın diye öldüm sıkıntıdan.
@hadicanimsende
16 yıl önce
@narco
16 yıl önce