Mahkeme filmleri yapısı gereği durağan bir şekilde seyrediyor.Ama senaryo, kurgu ve oyunculuk kaliteli olunca ortaya bu film gibi muhteşem bir yapım ortaya çıkıyor. Bitinceye kadar suçlu olup olmadığını anlayamıyorsunuz.Bundan dolayı filmde kendini çok güzel izlettirmeyi başarmış.Edward Norton harika bir oyunculuk performansı ortaya koymuş. İzlenilmesi gereken çok güzel bir film.
Filmin gidişatı vasat ama filmin sonu çok iyiydi..Din adamlarının ne durumda olduklarını,insanların psikolojik şiddete uğradığında ne hale gelebileceklerini izlemek için,bu film izlenir..Ayrıca oyuncu kadrosu da çok iyi..10/7
90lı yılların filmlerinde farklı birlezzet ve kurgu işleyişi var, oyunculuklar da harikaydı. Şu da bir gerçek ki adalet sistemi böyleyken kim söz ediyor medeniyetten?
Laura Linney’i ilk The Details filminde tanıdım 2006 yapımı olması lazım, 10 sene önceki halini bu filmde görünce vuruldum açıkçası, o da övgüyü hak ediyor bence performans anlamında. Ufak bir spoiler olarak, savcı ve avukatın atışmasında bir taraf hep kendini daha zeki sandı, ama sonundapatlayınca olay;en büyük çöküntüyü kendini en iyi sanan yaşadı, bu ayrıntıyı da kaçırmamak lazım. Zaten yaşadığım olaylara şüpheli bakan bir insanım, artık bunun üzerine bir şüpheli bakış açısı daha ekledim diyebilirim.
@filmist
6 yıl önce
7.6 / 10
Bitinceye kadar suçlu olup olmadığını anlayamıyorsunuz.Bundan dolayı filmde kendini çok güzel izlettirmeyi başarmış.Edward Norton harika bir oyunculuk performansı ortaya koymuş.
İzlenilmesi gereken çok güzel bir film.
@kahramansmt
8 yıl önce
8.2 / 10
@mizantropist
10 yıl önce
7.2 / 10
@gamazashi
10 yıl önce
9 / 10
Laura Linney’i ilk The Details filminde tanıdım 2006 yapımı olması lazım, 10 sene önceki halini bu filmde görünce vuruldum açıkçası, o da övgüyü hak ediyor bence performans anlamında. Ufak bir spoiler olarak, savcı ve avukatın atışmasında bir taraf hep kendini daha zeki sandı, ama sonundapatlayınca olay;en büyük çöküntüyü kendini en iyi sanan yaşadı, bu ayrıntıyı da kaçırmamak lazım. Zaten yaşadığım olaylara şüpheli bakan bir insanım, artık bunun üzerine bir şüpheli bakış açısı daha ekledim diyebilirim.
Filmi beğenenlere önerim:http://www.filimadami.com/film/12014/murder-in-the-first/
9/10
@gundula
10 yıl önce
@mutluus
11 yıl önce
@yasinopak
11 yıl önce
@zopa1971
11 yıl önce
7.4 / 10
@arriaga
12 yıl önce
7 / 10
@starrynight
12 yıl önce
9.1 / 10
O derece ;)