Bu mini dizi gayet iyi. O aile içi dramı ve gerilimi her bölümde hissediyorsunuz. Aslında korkudan ziyade dram ağırlıklıydı, ablanın cenaze işleriyle uğraşması gibi ince detaylarla dizi iyi işlenmiş. Keşke devamı sezoları da gelse diye bekledim ancak tadı damakta bırakmış olmak istediler diye düşünüyorum. 3 kez izledim
Kesinlikle puanını hak etmeyen bir yapım. Her sahne insanı manipüle etmek için çekilmiş gibi sanki. Bir hikaye filan anlatmıyor da sürekli farklı senaryo/kamera oyunlarıyla korkutmaya çalışıyor gibi.
Yorumlara ve puanına bakarak merak saldım ve izledim. Bütün sezonu bitirdim ama yinede anlam veremiyorum bu kadar yüksek puan almasına. sevemedim 5/10.
En iyi korku dizisidir benim gözümde. Gizem ve dramayı iyi birleştirmişler. Zaten Lulu Wilson’un olduğu bir yapım, kötü olma ihtimali yok. Bazı sahnelerini bugün bile açar açar izlerim. Mike Flanagan gitgide türün en büyük ustaları olma yolunda sağlam adımlarla ilerliyor.
American Horror Story faciasından sonra korku dizisi mantığına yeni soluk getiren bir dizi Tepedeki Ev. Adı klişe barındırsa da her bölüm ayrı geriyor insanı. Filmin en büyük artısı yönetmen Mike Flanagan. Bu şahsın geçmişi zaten kaliteli korku, gerilim ile dolu. Netflix’in kaptığı bir yönetmen kısacası. Oyuncular da filmin bir artısı açıkcası. Küçükler büyükler gayet başarılı bir ekip içinde ilerliyor. Bazı zamanlar gerçekten fazla geriliyor insan. İçinde korku oluşsun diye yaratılmış karakterler var ama bu da klişe mantığında işlenmiyor. Korku dizisi izlemek isteyenler bu diziyi kaçırmasın.
final haftamın gelmesiyle başladığım ve aralıksız izlemek gibi bir hataya düştüğüm için sınavlarımın rezalet geçmesine sebep olacak dizidir. Tek kelimeyle mahvoldum. Çok kısa sürede izlediğimden mi bu kadar etkilendim yoksa karakterlerin çocukluklarını da görebildiğimiz için hikayelerinin derinliklerine mi indim bilmiyorum. Keşke ikinci bir sezonu daha olsaydı en azından :(
Hikayenin mutsuz sonla biteceğine inandığım için korka korka izledim son bölümü herkesin bir şekilde mutluluğa ulaştığını görmek içime su serpti
@norway_17
3 ay önce
7.8 / 10
@marvel_of_rivia
2 yıl önce
10 / 10
@volkk
3 yıl önce
7 / 10
@kayacanism
5 yıl önce
5 / 10
@marvel_of_rivia
2 yıl önce
@mervenur94
6 yıl önce
8.7 / 10
@cokoprenses
6 yıl önce
5 / 10
@gokhanbaskan
6 yıl önce
8.7 / 10
Mike Flanagan gitgide türün en büyük ustaları olma yolunda sağlam adımlarla ilerliyor.
@lostris
7 yıl önce
Nell: I learned a secret. There’s no without. I am not gone. I’m scattered into so many pieces, sprinkled on your life like new snow.
@serkanaydemir
7 yıl önce
8.1 / 10
American Horror Story faciasından sonra korku dizisi mantığına yeni soluk getiren bir dizi Tepedeki Ev. Adı klişe barındırsa da her bölüm ayrı geriyor insanı. Filmin en büyük artısı yönetmen Mike Flanagan. Bu şahsın geçmişi zaten kaliteli korku, gerilim ile dolu. Netflix’in kaptığı bir yönetmen kısacası. Oyuncular da filmin bir artısı açıkcası. Küçükler büyükler gayet başarılı bir ekip içinde ilerliyor. Bazı zamanlar gerçekten fazla geriliyor insan. İçinde korku oluşsun diye yaratılmış karakterler var ama bu da klişe mantığında işlenmiyor. Korku dizisi izlemek isteyenler bu diziyi kaçırmasın.
İyi seyirler.
@kaktusum
8 yıl önce
Hikayenin mutsuz sonla biteceğine inandığım için korka korka izledim son bölümü herkesin bir şekilde mutluluğa ulaştığını görmek içime su serpti