Dizi değil üç saatlık bir film olsaydı defalarca izleyeceğim bir film olabilirdi ama dizi olarak yapılmış ne yazık ki bazı yerlerde tempo çok düşüyor ama izlenebilir pişman olmazsınız.
Tavşan deliği, zaman yolculuğu, suikast engelleme çalışmaları konulu bir dizinin fazlaca aşk sosundan vasata düşmesi üzdü 3 bölüm olsaydı da yoğun ve anlamlı olsaydı da dedim o sıcak son ile bağlarlardı yine ama ihtiyacımız olan kesinlikle daha az Sadie idi James Franco gülüşüyle hatırlanacak bir dizi bir de "geçmiş bizi engellemeye çalışıyor" repliğinin bana düşündürdükleriyle geçmiş ilerlemeye bir şeyleri değiştirmeye, fark yaratmaya çalıştığımızda bizi engellemeye çalışmaz mı zaten hayatın gerçekliğinde bana bunu düşündürttüğü için zaman kaybı demeyeceğim ama bir daha olsa izler miyim izlemem diyeceğim özetle :)
yorum yazmışlar üst sıraya çıkmış dizi. görünce yazayım dedim. ben daha önce yorum yazalı 4 yıl olmuş. her gidi seneler akıp gidiyo:) ha diziye gelirsek yıllar önce belirttiğim gibi bu dizi beş para etmez. benim ilgi alanım dizi, kısa film, film vb. de bilimkurgudur, fantastiktir. çok güzel bilimkurguyu, fantastiği, güzel kızları, konuyu vb. kullanarak pislik yapmışlar resmen.
bence her duyguyu dozunda bırakmışlar. yönetmen ve senaryo harika olduğu her halinden belliydi. ben bir de izlerken ilk kez kurgu bölümünü takdir ettim. cidden o 60'larda yaşamışım gibiydi.
Değişik tatlar arayanlar izlesin dizi beklediğiniz şeyleri farklı şekillerde değerlendirip size sunuyor bu yüzden de sürekli şaşırıyorsunuz (: izleyin pişman olmazsınız .
Yorumlara gerçekten çok şaşırdım öncelikle. Ben kitabın çok büyük bir hayranı olarak başladım diziye ve bir çok uyarlamadan daha çok tatmin etti beni. Evet, kitapta verilen bir çok duygu tam olarak yansıtılmamış ama yine de dizinin de başarısız olduğunu düşünmüyorum.
Sadie tam hayal ettiğimdeki saf soluk yüzlü genç kadın olmuş. Karakterler çok yerinde seçilmiş bence. Ayrıca kitapta bir yerde Sadie’nin de geçmiş tarafından Jake’in yoluna konulmuş bir engel olabileceği şüphesi oluyor. Bu dizide verilmediği için sanırım, çoğu kişi "aksiyon içinde aşk" diye eleştirmiş konuyu. Bu aşk hikayesinin de mutlaka olması gerekiyordu yani kitabın gidişatına göre.
maalesef dizi hiç iyi değil. beğenmedim. tamam oynayan bayan güzel. zaman yolculuğu falan orasıda iyi. kostümler mostümler falan filan iyi. oyunculuklar desen fena değil iyi. eeee gerisi sanki birilerini aklama peşindeler sanki iyi olmuş olmasa daha beter olurduk vb. dizide konu olmayınca saçma sapan şeylerle bölüm geçiştiriyorlar geçiştir geçiştir eee bari
sonunda aşka mutlu son bulsaydın
bir arkadaş mesaj attı kitabı olduğunu söyledi dizinin ama varsa var kitabı banane isterse 500- 1000 kitabı olsun 2x2=5 kitabı olsa 2x2=5 mi olacak? şimdi jfk devam eder ve devam ettiği için tarih değişmiş olduğu için sonraki başkan misal çok başka birisi seçilip bunlar olmuş olsa ee işte tarihle oynanmaz diyebilirdik. ama burada resmen cinayeti iyi olmuş gibi gösterme çabası var ya yazarın acemiliği yada bilinçli yapılan bişey. eee bide kitaptan alıntıymış stephen king. hem cinayeti bir komplo teorisi üreteme... Devamı
maalesef dizi hiç iyi değil. beğenmedim. tamam oynayan bayan güzel. zaman yolculuğu falan orasıda iyi. kostümler mostümler falan filan iyi. oyunculuklar desen fena değil iyi. eeee gerisi sanki birilerini aklama peşindeler sanki iyi olmuş olmasa daha beter olurduk vb. dizide konu olmayınca saçma sapan şeylerle bölüm geçiştiriyorlar geçiştir geçiştir eee bari
sonunda aşka mutlu son bulsaydın
bir arkadaş mesaj attı kitabı olduğunu söyledi dizinin ama varsa var kitabı banane isterse 500- 1000 kitabı olsun 2x2=5 kitabı olsa 2x2=5 mi olacak? şimdi jfk devam eder ve devam ettiği için tarih değişmiş olduğu için sonraki başkan misal çok başka birisi seçilip bunlar olmuş olsa ee işte tarihle oynanmaz diyebilirdik. ama burada resmen cinayeti iyi olmuş gibi gösterme çabası var ya yazarın acemiliği yada bilinçli yapılan bişey. eee bide kitaptan alıntıymış stephen king. hem cinayeti bir komplo teorisi üretememezlik var herşeyi oswald yapmış bide yapmasa yıkımmış. utanmasa madalya verecek. ee king ming anlamam maalesef resmen rezalet.
@cns96
4 yıl önce
@peterpan
4 yıl önce
@sabiha
4 yıl önce
7 / 10
@winter
6 yıl önce
@mervenur94
6 yıl önce
9 / 10
@wingsofgod
7 yıl önce
9.1 / 10
@clancer
9 yıl önce
8.5 / 10
@dilarasdy
9 yıl önce
10 / 10
@dilanzkafka
9 yıl önce
9.5 / 10
Sadie tam hayal ettiğimdeki saf soluk yüzlü genç kadın olmuş. Karakterler çok yerinde seçilmiş bence. Ayrıca kitapta bir yerde Sadie’nin de geçmiş tarafından Jake’in yoluna konulmuş bir engel olabileceği şüphesi oluyor. Bu dizide verilmediği için sanırım, çoğu kişi "aksiyon içinde aşk" diye eleştirmiş konuyu. Bu aşk hikayesinin de mutlaka olması gerekiyordu yani kitabın gidişatına göre.
@winter
10 yıl önce
sonunda aşka mutlu son bulsaydın
bir arkadaş mesaj attı kitabı olduğunu söyledi dizinin ama varsa var kitabı banane isterse 500- 1000 kitabı olsun 2x2=5 kitabı olsa 2x2=5 mi olacak? şimdi jfk devam eder ve devam ettiği için tarih değişmiş olduğu için sonraki başkan misal çok başka birisi seçilip bunlar olmuş olsa ee işte tarihle oynanmaz diyebilirdik. ama burada resmen cinayeti iyi olmuş gibi gösterme çabası var ya yazarın acemiliği yada bilinçli yapılan bişey. eee bide kitaptan alıntıymış stephen king. hem cinayeti bir komplo teorisi üreteme ... Devamı
sonunda aşka mutlu son bulsaydın
bir arkadaş mesaj attı kitabı olduğunu söyledi dizinin ama varsa var kitabı banane isterse 500- 1000 kitabı olsun 2x2=5 kitabı olsa 2x2=5 mi olacak? şimdi jfk devam eder ve devam ettiği için tarih değişmiş olduğu için sonraki başkan misal çok başka birisi seçilip bunlar olmuş olsa ee işte tarihle oynanmaz diyebilirdik. ama burada resmen cinayeti iyi olmuş gibi gösterme çabası var ya yazarın acemiliği yada bilinçli yapılan bişey. eee bide kitaptan alıntıymış stephen king. hem cinayeti bir komplo teorisi üretememezlik var herşeyi oswald yapmış bide yapmasa yıkımmış. utanmasa madalya verecek. ee king ming anlamam maalesef resmen rezalet.