Harun’un Taylan’ın ailesine olanları itiraf etmesi ve Nilgünle kavga sahneleri dışında oldukça yavan olan film.Bol bol Ankara sessizliği var.Bir de Zeki Demirkubuzun diğer filmlerinde de olan televizyon sesi...
Bana göre bu puanı haketmeyen bir filmdi. Amatör bir kameraman eline kamerayı almış da sokaklarda rastgele dolanmış gibi bir hali vardı. Hikaye bildik bir hikaye idi aslında. En yakın arkadaşının karısıyla ilişkisi olan bir adam, durumu anlayan ama hiç bir şekilde dile getirmeyip sonunda intihar eden yakın arakadaş ve bütün bunların ardından birlikte yaşamaya başlamış ama güven sorununu çözememiş bir çift.. Zaten hikaye çiftin bir arada oldukları zamandan başlayıp geçmişe doğru sorgulayarak gidiyor. Nereden ileriliyor nereden geriye gidiyor anlaşılmıyor bile. Çekimler berbat. Ev içerisinde bile sokaktan geçen arabaların sesinden bir şey anlaşılmıyor. Diyaloglar sürekli telefonla, ama o da tam bir rezalet. Karşı tarafın ne dediğini anlamak çok zor. Üstelik iletişimler çok kopuk. Sanki "zeka düzeyi yüksek olan kişilere sesleniyoruz diğerleriniz izlmese de olur" mesajı vermiş gibi. Kötüydü 10/5
@herseyyolunda
15 yıl önce
@maritza
16 yıl önce
5 / 10