Konu çok iyi. Mekan seçimi efsane. Ama biz çekemiyoruz abi kabul edelim. Beren saat ve mehmet günsur ciddi anlamda çok kötüler. (Mehmet günsur için bunu yazdığıma inanamıyorum.) diğer oyuncular resmen parladı başrollerin yanında. Diyaloglar çok vasat. Ya ne bileyim bu kdar kötü işlenmemeliydi. Bu kadar para emek ve zaman harcayıp çıkan sonuç bu olmamalıydı. 3. Sezon finali ne öyle yaa ilkokul müsameresi gibi. Vallahi yazık.
şu yapıma harcanan parayla ne işler yapılırdı diye düşünmeden edemiyor insan, çok feci bir kaynak israfı, üzdü. senaryo o kadar boş ki oyuncuların gözünden okunuyor sanki içlerinden "ulan napıyorum lan ben? neyse alacağın paraya odaklan oyna gitsin" falan diye geçirdikleri. bir yığın spirituel bullshit, biraz anadolu mistisizmi, boş beleş kişisel gelişim klişeleri, ergen bir genç kızın ıslak rüyası tadında plastik erkek karakterler, 3.gözü açılmış maneviyatı güçlenmiş dünyevi hırslarından arınmış bir bihter ziyagil falan var, her yerinden vasatlık akıyor gerçekten.
bir de tc. turizm bakanlığı tanıtım filmi tadında mardin, kapadokya ve göbeklitepe manzaraları var. gitsek o manzaraları bu kadar güzel izleyecek spot bulamayabilirdik. gitmemize gerek kalmadı o yüzden teşekkürler.
Telefonla falan takılırken arkada oynayabilecek bir dizi. Vakit geçsin, ekran boş kalmasın diye izleyecekseniz fena değil. Bazen kötü oyunculuklar güldürüyor falan eğleniyorsunuz.
3. sezonu az önce bitirmiş biri olarak üzülerek söylemeliyim ki gerçek anlamda kötüydü. Ne hikaye sizi içine alıyor ne repliklerin altı dolduruluyor. "Bol bol mitolojik konuşalım da sezon çıksın" denilmiş gibi. Her şey yarım yamalak. Üzdü.
Dark'tan daha çok vali filmine benzettiğim yapım, güzel iş olmuş. Tarihin beşiği olan bu toprakları daha çok filmlere ve dizilere konu olmasını görmek dileğiyile
Tüm sezona bakınca ortaya izlenilir güzel bir yapım çıkmış diyebiliriz. Ön yargısı olan herkese lafım o kadar film dizi izledim bu dizi de gayet izlenilir. Türk filmlerinin üstünde hatta yabancı dizilerde olan aksiyon gerilimin bir tık aşağısında olsa da ortaya başarılı bir yapım çıkmış. Hakan Muhafız faciasından sonra Netflix adına sevindirici bir işleniş. Olumsuz yanları olsa da Anadolu'nun içinde saklı kadim hikayeleri ilk defa bu kadar sağlam bir işlenişle izliyoruz. Zaman döngüsü olsun ya da gizemli olayları hatta Kur'an'ı bile bu kadar bilimsel yaklaşarak anlatmaları bence bir değer. Hani bir takım ön yargılarımızı da kırabilir. İyi yani her şeye saygı çerçevesinde yaklaşılmış. Oyuncularımız da iyi olunca dizi aldı gitti. 2 günde bitirdim diziyi. 2. sezonu da ayrı bir heyecanla bekleyeceğim. Tabii çok iyi bir dizi falan demek isterdim ama şu an buna biraz uzak. Belki ilk sezonun ilgisiyle -ki kesin ilgi görecek ve konuşulacak- ikinci sezon daha iyi ... Devamı
Son derece izleten bir yapım.
Tüm sezona bakınca ortaya izlenilir güzel bir yapım çıkmış diyebiliriz. Ön yargısı olan herkese lafım o kadar film dizi izledim bu dizi de gayet izlenilir. Türk filmlerinin üstünde hatta yabancı dizilerde olan aksiyon gerilimin bir tık aşağısında olsa da ortaya başarılı bir yapım çıkmış. Hakan Muhafız faciasından sonra Netflix adına sevindirici bir işleniş. Olumsuz yanları olsa da Anadolu'nun içinde saklı kadim hikayeleri ilk defa bu kadar sağlam bir işlenişle izliyoruz. Zaman döngüsü olsun ya da gizemli olayları hatta Kur'an'ı bile bu kadar bilimsel yaklaşarak anlatmaları bence bir değer. Hani bir takım ön yargılarımızı da kırabilir. İyi yani her şeye saygı çerçevesinde yaklaşılmış. Oyuncularımız da iyi olunca dizi aldı gitti. 2 günde bitirdim diziyi. 2. sezonu da ayrı bir heyecanla bekleyeceğim. Tabii çok iyi bir dizi falan demek isterdim ama şu an buna biraz uzak. Belki ilk sezonun ilgisiyle -ki kesin ilgi görecek ve konuşulacak- ikinci sezon daha iyi gelir. Paranormal olayların anlatılmadığı kıtlık ülkeme ilaç etkisinde. Ha gelin-kaynana, yalan tarih senaryoları, silah küfür çeteleşme gibi senaryoları sevenler uzak dursun çünkü bu dizide düşünmek gerekiyor.
@meryl
2 yıl önce
4 / 10
@redblood
2 yıl önce
8 / 10
@mudeska
2 yıl önce
@iveseenitall
4 yıl önce
bir de tc. turizm bakanlığı tanıtım filmi tadında mardin, kapadokya ve göbeklitepe manzaraları var. gitsek o manzaraları bu kadar güzel izleyecek spot bulamayabilirdik. gitmemize gerek kalmadı o yüzden teşekkürler.
@talha89
4 yıl önce
@kerimapaydin
4 yıl önce
3.3 / 10
@ozlemmonderr
5 yıl önce
5 / 10
@zverkov
6 yıl önce
3.5 / 10
@phorarcry
6 yıl önce
@serkanaydemir
6 yıl önce
7 / 10
Tüm sezona bakınca ortaya izlenilir güzel bir yapım çıkmış diyebiliriz. Ön yargısı olan herkese lafım o kadar film dizi izledim bu dizi de gayet izlenilir. Türk filmlerinin üstünde hatta yabancı dizilerde olan aksiyon gerilimin bir tık aşağısında olsa da ortaya başarılı bir yapım çıkmış. Hakan Muhafız faciasından sonra Netflix adına sevindirici bir işleniş. Olumsuz yanları olsa da Anadolu'nun içinde saklı kadim hikayeleri ilk defa bu kadar sağlam bir işlenişle izliyoruz. Zaman döngüsü olsun ya da gizemli olayları hatta Kur'an'ı bile bu kadar bilimsel yaklaşarak anlatmaları bence bir değer. Hani bir takım ön yargılarımızı da kırabilir. İyi yani her şeye saygı çerçevesinde yaklaşılmış. Oyuncularımız da iyi olunca dizi aldı gitti. 2 günde bitirdim diziyi. 2. sezonu da ayrı bir heyecanla bekleyeceğim. Tabii çok iyi bir dizi falan demek isterdim ama şu an buna biraz uzak. Belki ilk sezonun ilgisiyle -ki kesin ilgi görecek ve konuşulacak- ikinci sezon daha iyi ... Devamı
Tüm sezona bakınca ortaya izlenilir güzel bir yapım çıkmış diyebiliriz. Ön yargısı olan herkese lafım o kadar film dizi izledim bu dizi de gayet izlenilir. Türk filmlerinin üstünde hatta yabancı dizilerde olan aksiyon gerilimin bir tık aşağısında olsa da ortaya başarılı bir yapım çıkmış. Hakan Muhafız faciasından sonra Netflix adına sevindirici bir işleniş. Olumsuz yanları olsa da Anadolu'nun içinde saklı kadim hikayeleri ilk defa bu kadar sağlam bir işlenişle izliyoruz. Zaman döngüsü olsun ya da gizemli olayları hatta Kur'an'ı bile bu kadar bilimsel yaklaşarak anlatmaları bence bir değer. Hani bir takım ön yargılarımızı da kırabilir. İyi yani her şeye saygı çerçevesinde yaklaşılmış. Oyuncularımız da iyi olunca dizi aldı gitti. 2 günde bitirdim diziyi. 2. sezonu da ayrı bir heyecanla bekleyeceğim. Tabii çok iyi bir dizi falan demek isterdim ama şu an buna biraz uzak. Belki ilk sezonun ilgisiyle -ki kesin ilgi görecek ve konuşulacak- ikinci sezon daha iyi gelir. Paranormal olayların anlatılmadığı kıtlık ülkeme ilaç etkisinde. Ha gelin-kaynana, yalan tarih senaryoları, silah küfür çeteleşme gibi senaryoları sevenler uzak dursun çünkü bu dizide düşünmek gerekiyor.
Güzel bir dizi
İyi seyirler.