Kevin Spacey in muhteşem oyunculuğu için 2.defa izliycem sanırım.Robin Wright cool kadın rolünde çok çok başarılı.İkilinin pencere önünde beraber sigara içme sahneleri duygularının farkına vardıkları nadir sahnelerden..
Kadrosuna bakınca zaten(salt oyuncu değil yapımcılar, yönetmen koltuğundakiler, kameramanlar, görüntü yönetmenleri) ile insanın ağzını bir açıveriyor. Diziye başladığınızda David Fincher tadını alıyorsunuz ancak dizinin senaryosunun gerektirdiği ağırlığı ve olgunluğu da hissediyorsunuz. Konusu itibariyle de hırslı bir insanın bir şeyleri başarmasını izlemek her daim tatmin edici olduğu için bunun sunumunu akıllıca örülmüş bir kurguyla yapması ve insani/reel çizgiden fazla uzaklaşmaması halinde sanatsal altyapısı kadar metin duruşu da sağlam olacak ve muhtemelen ileriki sezonlarıyla birlikte tarihte başarılı bir televizyon serisi olarak adı anılmaya başlayacaktır. Tabii, erken konuşmamak lazım yine de. Baş karakter Francis'in gelecek sezonda karakterinin işlenişine göre az-çok belirginleşir.
Diziyi son derece düz bir mantık yürütmek suretiyle 'Revenge' dizisinin Beyaz Saray'da geçen versiyonu olarak da nitelendirebiliriz.
Kevin Spacey'e zaten bir eleştiri getirmek şaklabanlıktan başka bir şey olmaz. Önümüzdeki sezonda oyunculuk konusunda birden fazla ödül alacağını da garantilemiş gibi görünüyor.
Bir yandan A.B.D. başkan figürünün ne kadar da düzgün ve ne kadar da masum göründüğünğü anlatırken, öte yandan oraya tırmanışın pislikten ve entrikadan arındırılamayacağını göstermeyi başarmışlar.
İlk birkaç bölüm sıkabilir, bazı olaylar anlamsız gelebilir, ancak filmin vermek istediği mesaj basit, açık ve de tanıdık/bilindik.
@dusunen_adam
13 yıl önce
8.2 / 10
Ayrıca Robin Wright güçlü adamın yanındaki daha güçlü kadın imajını veriyor.
Dünya kadar malın olacağına yanında böyle bi kadın olsa yeter..
@rinustalarin
13 yıl önce
9.5 / 10
1. sezon, 2.'nin yanında dandirik kalıyor... Kevin Spacey'nin artık golden globe alması lazım. Saçmalamasın jüri üyeleri.
Sezon notum 100/100.
Not: Bu diziyi izlemeyen, ben dizi izliyorum demesin. O yüzden ben seni bulmadan önce izlemeye başla :P
@brighton
13 yıl önce
9 / 10
@sfksmsk
13 yıl önce
söylediği sözleriyle(yalanlarıyla),davranışlarıyla...
@ekopyen
13 yıl önce
@onur_turan
14 yıl önce
9.5 / 10
Diziyi " harika bir politik kurgu " olarak tanımlayabilirim.
Tabi sadece politika ekseninde ilerlemiyor, hayatın içinden birçok olguyu da barındırıyor.
Kevin Spacey bu tarz ukala karakterlerin bir numaralı oyuncusu, resmen döktürüyor.
Sağlam diyaloglar eşliğinde kalan oyuncu performansları da oldukça başarılı.
Sözün özü; hakikaten çok kaliteli bir yapım, TV’de yayınlansa reyting rekorları kırabilirdi...
@rinustalarin
14 yıl önce
9.5 / 10
Kevin Spacey'e zaten bir eleştiri getirmek şaklabanlıktan başka bir şey olmaz. Önümüzdeki sezonda oyunculuk konusunda birden fazla ödül alacağını da garantilemiş gibi görünüyor.
Bir yandan A.B.D. başkan figürünün ne kadar da düzgün ve ne kadar da masum göründüğünğü anlatırken, öte yandan oraya tırmanışın pislikten ve entrikadan arındırılamayacağını göstermeyi başarmışlar.
İlk birkaç bölüm sıkabilir, bazı olaylar anlamsız gelebilir, ancak filmin vermek istediği mesaj basit, açık ve de tanıdık/bilindik.
Saygılar.