"Sex and the City" gibi, yırtık dondan fırlama dizileri "6" (altı) yıl ekranda tutabilen HBO, iş bu diziye gelince yan çizdi. Sanmıyorum ki, bu dizinin izlenme oranları yerin dibinde olsun. Ama maliyeti kurtarmıyorsa bile en azından hikayeyi toparlayacak kadar vakit ver. Sonuçta, kaliteli bir iş yapma şansı kolay kolay elinize geçmiyor. Zaten fazla sünecek bir teması da yoktu. Ama beni dinleyen kim ?
hbo kanalının rome dizisinin maliyeti yüzünden bu efsane diziyi 2. sezon sonunda konuyu orta yerde keserek dizinin hayranlarını üzmüştür....farklı konusu, harika çekimler, süper müzikleriyle insanı içine çeken bir dizi....
@havlayankuzu
18 yıl önce
9.6 / 10
@toshiro
18 yıl önce
9 / 10
@gambit
18 yıl önce
9.5 / 10