klostrofobi yi gayet net hissettiren, her ne kadar gelişmiş olsada nihayetinde bir geminin içinde sıkışıp kalmış bir ırkın, aşk meşk ihanet, düçman savaş vs vs üzerine etkili ama zaman zaman bayabvilen bir dizi.
Lost'u izlemeye başladığım günden beri bundan daha iyisini bulamam diyordum, ki bir sürü dizi izlememe rağmen de daha iyisini bulamamıştım. Ama Battlestar Galactica'yı izledikten sonra bu fikrim tamamen değişti. Bir aydan kısa bir sürede bitirmiştim tüm sezonlarını, oyuncularla röportajlarını vesaire hepsini.
Bu şahane dizi için son olarak söyleyebileceğim şey, yeryüzüne gelmiş en mükemmel dizi olduğudur. Özellikle 3.sezon finali, izlediğim diziler arasında gördüğüm en harika sezon finalidir. İzlemeyen herkese tavsiye edilir. İzleyin pişman olmazsınız.
Dizinin üstüne bir de Homeworld 2'nin BSG yamasını kurup, profilimi de "Adama" olarak değiştirdim. İnterceptorlarımın adı da artık "Sturbuck Yıldız Ekibi". İnsanı havaya sokmayı iyi biliyorlar. BSG finalinin ardından size kendinizi iyi hissettirebiliyor.
@prisonbreaker
15 yıl önce
10 / 10
@batanga
17 yıl önce
@fatisali
17 yıl önce
10 / 10
Bu şahane dizi için son olarak söyleyebileceğim şey, yeryüzüne gelmiş en mükemmel dizi olduğudur. Özellikle 3.sezon finali, izlediğim diziler arasında gördüğüm en harika sezon finalidir. İzlemeyen herkese tavsiye edilir. İzleyin pişman olmazsınız.
@havlayankuzu
17 yıl önce
9.6 / 10
@turan_sert
17 yıl önce
9 / 10
@gambit
17 yıl önce
9.6 / 10