17 yıl önce
Ultraviolet filmine yorum yazdı:
Saniyeler filmine yorum yazdı:
Günümüz klasiklerinde sıkça gördüğümüz birçok biçim denemelerini (kamera hareketleri, kurgu trikleri vs.) 1966 yapımı bu filmde gördüğümde nasıl şaşırdım anlatamam. Gömülü hazine imiş resmen. Darren Aronofsky’nin de en çok etkilendiği filmlerdenmiş.
Peki o zaman ben bu filmi neden bu kadar seviyorum? İzlemelere doyamıyorum?. Dandikliğinden özel bir haz aldığım için mi? Olmamış efektlerinin de, korkunç oyunculuklarının da filme ayrı bir tat kattığını düşündüğüm için mi? Ya da o gökdelenin çatısındaki nefes kesen dövüş sahnesi için mi?
Bilmiyorum ama bu filmin bende yeri ayrıdır.