11 yıl önce
Queen of Earth filmine yorum yazdı:
Henüz bitirdim filmi... Ağlamamalıyım, ağlamıcam... Off be!!
Queen of Earth filmine yorum yazdı:
Henüz bitirdim filmi... Ağlamamalıyım, ağlamıcam... Off be!!
In Treatment dizisine yorum yazdı:
Geleneksel psikanalizi gozlemlemek! Çarpıcı sorular dizi olmaktan çıkarıyor.Çoğu zaman stop a basıp uzun uzun dusundum. Birden fazla hasta birden fazla vaka ile çatıştım hatta. Peki sizin cesaretiniz var mı??? Ben tekrar izlicem sanırım.
Sen Aydınlatırsın Geceyi filmine yorum yazdı:
yorum yapmayacağım dedim. bu tip filmler gişe kaygısından uzak oluyor dedim kendi kendime. zaten onur ünlü den doğru kendimce böyle yorumlamıştım taaa kii filmi izleyene kadar.. Artık Mecnun karakterinin ne kadar sıktığını mı söyleyeyim, Ali Atay üretemiyor mu yoksa herşey gişe kaygısından mı ileri geliyor bunu mu ekleyeyim. Film güzel demek istiyorum ama Ali Atay zaten eşittir Mecnun olmamış bu filme, hele hele o mimikler, jesteler...!! Festival zamanı koşa koşa gittim bu filme hayyy gitmez olaydım....
Çıplak filmine yorum yazdı:
Sanat filmi dediğin böyle olur. onca festival filmi izledim ama bu film pessss dedirtir!!! Metafor desen en alası, görsellik desen şahane!!! Bayldım bayıldım....
Anna Karenina filmine yorum yazdı:
Hazır sırası gelmişken yorum yapayım dedim. Kitabından yola çıkarak eleştireceğim filmi. Elbette dekor güzel, oyunculuk tiyatroya yakışan bi şekilde sergilenmiş bla bla... Gelin görün ki efenim Anna böyle bir kadın değil. Kitabını okuyanlar da bana az çok hak vereceklerdir diye umuyorum. Kocasını aldatırken kendiyle verdiği savaşımdan ziyade kadını aşk kuşu yapışmışlar. Anna mutsuzdur hemde oldukça mutsuz. Okurken kafamda gözü yaşlı bir kadın olarak canlanırdı. Hele ki kocası lanet bir adamdır. Tolstoy kitapta sık sık Karenin olarak bahseder Anna'dan. Çünküğ evlidir. Başkasının malıdır. Kaldı ki evet aşık olur bu yalnız kadın. Ama tamamıyla mutlu olamaz. İstediği bir adam değil bir kişi olabilmektir. Varoluşsal bir mücadele yani. Velhasıl film kötü.
Hobbit: Beklenmedik Yolculuk filmine yorum yazdı:
en güzel yerinde filmi sonlandırmışlar. olmamış
Edie filmine yorum yazdı:
dünyadaki bütün kadınların dramtik öyküsünü sırtlanmış gibi Edie. Öyle gerçek ki. bilmem kaçıncı defadır izliyorum.
http://www.youtube.com/watch?v=0LETadzDGOs
dinlemeden geçmeyin derim...
Laurence Anyways filmine yorum yazdı:
Bedenini ve bedeniyle birlikte tüm yaşamını değiştirmek isteyen, dönüşümün eşiğindeki bir adam ve ona aşık bir kadın. Hayat daha ne kadar zor olabilir ki!!
The L Word dizisine yorum yazdı:
Kadın olmak her çağda dünyanın neresinde olursan ol zordur. Birbirinden farklı bu kadınlar 6 sezon boyunca yaranızda tuz basmaktan asla çeknmiyorlar ve senaryo adeta acıyı hazza dönüştürüyor ....