14 yıl önce
One Week filmine yorum yazdı:
Sessiz sinemada Charlie Chaplin, Buster Keaton ve Harold Llyod filmleri için fazla söze gerek yok.
One Week filmine yorum yazdı:
Sessiz sinemada Charlie Chaplin, Buster Keaton ve Harold Llyod filmleri için fazla söze gerek yok.
Hal ve Gidiş Sıfır filmine yorum yazdı:
Bazı açılardan önemli olmasına rağmen izlerken hiç zevk alamadım.
Kafka filmine yorum yazdı:
"Size onu tanıtmaya asla cüret edemedim. Çünkü ataerkil despotizme meydan okumak gerekirdi."
Filmin bi yerinde Rossman şöyle der:"Evlenmek isteyen erkeklerden şüphelenirim."
Filmi durdurdum. Uzunca da düşünüp kendime göre anlamlar çıkarmaya çalıştım. Kim bilir ne demek istedi...
Leland Birleşik Devletleri filmine yorum yazdı:
Ryan Gosling olur da film kötü olur mu? İzleyin...
...
"İnsan dünyayı iki şekilde görebilir. Ya bütün üzüntüleri ile ya da her şeyi içinde tutarak. Kimse kendisi izin vermedikçe kalbi kırılmaz."
Wilbur Ölmek İstiyor filmine yorum yazdı:
Filmin ismi insanı nasıl da çekiyor kendine... Merakla izlemeye başladım. Sonrası hüsran... Yani daha iyi olabilirdi değil mi? Filmin adına yakışır bi senaryo olabilirdi. Klasiklerle dolu bi film...
Mutluluğun Peşinde filmine yorum yazdı:
Kabul edelim, market sahnesi süperdi. O kadın, o tokadı sonuna kadar hak etti! :)
Hükümet Kadın filmine yorum yazdı:
Demet Akbağ'a kanıp gittim. Vizontele beklemek saçmalıktı. Sermiyan Midyat'ın senaristliğini ve yönetmenliğini yaptığını gördüğümde ay lav yu gibi bi şey bekleyeceğimi bilmeliydim. Olmadı, yakışmadı. O kadar önemli, güzel konular böyle bi şekilde işlenmemeliydi. Beklenti yüksek olunca insan üzülüyor haliyle. Müzikler iyiydi ama, en azından o kısımlarda eğlendik :)
Çalıntı Hayat filmine yorum yazdı:
"Hepimiz hayatta seçimler yaparız, zor olan onlarla yaşamaktır."
Filmden bana kalan replik bu sanırım...
Uzun Hikaye filmine yorum yazdı:
Kenan İmirzalıoğlu, gözümdeki "kabadayı" sıfatını bu filmle attı. Gerçek bir ev babası.... Arkanıza yaslanın ve izlemenin tadını çıkarın :)