17 yıl önce
George Washington filmine yorum yazdı:
Bağımsız filmlerin bir nebze bayık olmaları adettendir ve kabulümüzdür ama bu film beni fazlaca sıkmıştı. "Çok sıkıcı filmdi" yüzeyselliğine düşmek istemiyorum ama bazen de kullanmak gerekiyor bu kalıbı çünkü pek bir alt metin - arka plan da göremedim.