14 yıl önce
Ejderha Dövmeli Kız filmine yorum yazdı:
Eski ejderha dövmeli kız filmine göre daha akıcı olmuş. Diğer filmi izlerken sıkılmıştım ama bu filmi beğendim
Ejderha Dövmeli Kız filmine yorum yazdı:
Eski ejderha dövmeli kız filmine göre daha akıcı olmuş. Diğer filmi izlerken sıkılmıştım ama bu filmi beğendim
Uzaylılar Ve Kovboylar filmine yorum yazdı:
Çok başarılı bir karışım olmuş bence. Filmi izlerken kendimi filme kaptırdığımı biliyorum. Tavsiye ederim, iyi seyirler.
Skyfall filmine yorum yazdı:
Daniel Craig'in çok soğukkanlı bir duruşu vardı. Bir ajan olarak ona çok yakışıyor bu tavrı. Ben filmi çok beğendim. Tavsiye ederim, iyi seyirler.
İhtiyarlara Yer Yok filmine yorum yazdı:
Bu filmi benden başka beğenmeyen var mı ? Ben açıkçası izlerken sıkıldım. Javier Bardem için sonuna kadar izleyebildim.
Günde 5 Dolar filmine yorum yazdı:
Ben çok beğendim. Konuşmalar hoşuma gitti. Oyuncular da çok başarılıydı.
2012 filmine yorum yazdı:
Bu film kesinlikle çok güzeldi. Heyecanlıydı görüntüleri çok güzeldi. Tavsiye ederim, İyi seyirler
1408 filmine yorum yazdı:
Sadece bir otel odasında geçen bir film heralde bundan daha fazla geremezdi beni. Filmden sonraki psikolojim çok karmaşıktı hala filmi düşünüyordum. Çok etkilendim.
Aynalar filmine yorum yazdı:
Bu film Korku türünde benim için farklı bir tecrübe oldu. Final bölümüne çok şaşırdım açıkçası. Belki devam filmini yaparlar.
Çapkın filmine yorum yazdı:
Bu adam çapkınlık sınırlarını aşıyor bence. Ben filmi beğendim açıkçası fakat izlediğinizde yanınızda veya yakınınızda kimseciklerin olmadığından emin olun.
Bağlanmak Yok filmine yorum yazdı:
Kötü bir film olduğunu düşünmüyorum. Bazı sahneler rahatsız edici bir boyuta ulaşmış olsa da izlenmesini öneririm.