13 yıl önce
Borgen dizisine yorum yazdı:
Amerikan ya da İngiliz yapımı olsaydı muhtemelen çok daha popüler olurdu, hak ediyor da. Politik-drama dizileri içerisinde ortalamanın üstünde sayılabilecek güzel bir dizi. Benzer politik yapımlarda genelde entrika odaklı olur ama Borgen’de entrikalar kadar karakterlerin hayatlarındaki değişimler, etkileri de hikayenin temelini oluşturuyor.