15 yıl önce
Sorun Yaratan Adam filmine yorum yazdı:
Kralın Oyunu filmine yorum yazdı:
Danimarka yapımı, kaliteli bir politik-gerilim. Hollywood yapımlarından sıkılanlar için güzel bir alternatif olabilir bence. Konu gayet akıcı işlenmiş..
Kardeşlerin Savaşı filmine yorum yazdı:
Özünde "savaş-karşıtı" olan, kaliteli bir savaş filmi.
"Savaşta kazananın olmadığını, insanlığın kaybettiğini çok iyi anlatan bir film."
Çarpışma filmine yorum yazdı:
Filmi tek kelime ile anlat deseler, "hayat" derim. "Hayat" sanki bir yapboz gibi parçalara ayrılmış, birbirine kenetlenen her bir parça da ayrı bir olayı/duyguyu/rengi betimlemiş. Muazzam bir anlatım, büyülendim desem abartmış olmam sanırım. Hele ki müzikleri şahaneydi, insanın ruhunu dinlendiriyor, filmi hissettiriyor.
Hikayeler çok iyi kurgulanmış, etkileyiciydi, oyuncular da çok dengeli kullanılmış, hiç bir şey filmin önüne geçmemiş. Tam tadında leziz bir yemek gibi. Ama damak tadına uymayanlara işkence olur uyarısını da yapmadan geçmeyeyim.
İçimizdeki Müzik filmine yorum yazdı:
hani klasik bir laf vardır ya, "rolünü oynamamış adeta yaşamış" diye..
Michael Sheen için bu laf hafif kalır..
ama durum o kadar basit değil aslında..her şey o kadar mükemmel, sorunsuz ki bir yerden sonra herşeyin ruhu kayboluyor, hissizleşiyor adeta sorunsuzluk başlı başına bir sorun olabiliyor.
Sonunda ister istemez düşündürüyor, hayal ettiğiniz o dünyayı sorgulatıyor film..