1 yıl önce
Ölümlü Dünya 2 filmine yorum yazdı:
İlk filmden daha komik bir devam filmi. Kimse beğenmemiş, beklentileri çok artırıp mı izlediler bilmiyorum ama bi yerden sonra gülmekten katıldım. 9/10
https://letterboxd.com/vukuat/
Ölümlü Dünya 2 filmine yorum yazdı:
İlk filmden daha komik bir devam filmi. Kimse beğenmemiş, beklentileri çok artırıp mı izlediler bilmiyorum ama bi yerden sonra gülmekten katıldım. 9/10
Bir Düşüşün Anatomisi filmine yorum yazdı:
Sandra Hüller'in performansına bakıyorum bir de Cannes'da en iyi kadın oyuncuyu kazanan Merve Dizdar'ın performansına bakıyorum. Sandra'nın hakkını yemişler. Film güzel, matematiği olan filmlerden, saçmalık yok old school (cinsiyetsizlik vurgusu yapılan mantıkdışı kısımlar hariç). Bir avukat olarak söyleyebilirim ki sanık psikolojisi çok iyi yansıtılmış, adalet akademisindeki hakim adaylarına izletirdim ben olsam.
Do Not Disturb filmine yorum yazdı:
Charlie Kaufman'ın " I'm Thinking of Ending Things " filmine benzettim. 7/10
Being the Ricardos filmine yorum yazdı:
Lucille Ball karakterini çok sevdim, yine güzel yazmış Aaron Sorkin . İlişkisinin doğru ilerlemesi için her yolu deneyen, evcimen ancak bir o kadar da femme fatale bir karakter. Zaten bu ikisi bir arada neden olmasın. İlişkideki gerilim ile stüdyodaki gerilim birbirine paralel ve başarılı bir şekilde götürülmüş. Nicole Kidman nefis oynamış. 80/100
Baba filmine yorum yazdı:
Bu bir korku filmi. Hem de tamamen gerçek, şu an alıp verdiğimiz nefes kadar gerçek.
Şu an binlerce alzheimer hastası bu korku filmini her saniyesiyle yaşıyor.
Rahmetli anneannemin de muzdarip olduğu bir hastalıktı. Ona tam anlamıyla bu filmi izlerken empati kurabildiğimi hissetmek bana çok farklı duygular yaşattı.
Anthony Hopkins’in bu performansını izleyebildiğim içinse minnettarım. Yaşayan efsane.
Ailesinde veya yakınlarında alzheimer hastası bulunanların kesinlikle izlemesi gerek. 8.5/10
Doğu dizisine yorum yazdı:
Ricky Gervais’in After Life’ı, Ramy Youssef’in Ramy’si karışımı bi şey olmuş. Güzel iş.
The Vast of Night filmine yorum yazdı:
İlk yarısı deneysel ve akıcıyken, ikici yarı epey düşüşe geçmiş. Beklentisiz izleyin. Yönetmeni takip edeceğim. 6 buçuktan 7/10
O güzel ezgi için:
https://www.youtube.com/watch?v=3QbXMee4Z3s&ab_channel=A.Kostis-Topic