Körlük filmine yorum yazdı:
Film hastalıktan bahsetmiyor. insanların en ufak bir virüste nasıl medeniyetten uzaklaşacağını, aralarında eti çekiştiren köpekler gibi marketlerde, hapishanede et için zorba olabileceğini anlatıyor insanların zaten zihninde var olan ve bunu ortaya çıkartmak için bir neden, bahane aramaları. en sadık koca sadakatsiz birine dönmesi bunun en güzel örneği olmuş (eğitim bile insanların hayvansal içgüdülerinin ortaya çıkmasında bir engel teşkil etmiyor. kişiler toplumun onu kabul ettiği gibi görülüp herkes bir şekilde sessizce yada iyice hissetirerek dilediğinin alıyor. bence sinema diliyle bu kadar anlataılabilrdi özellikle oyunculuk çok iyi. bence herkesin bu filmi eleştirmesinin en büyük nedeni imdb ve diğer sitelerde yerden yere vurulması.