J
16 yıl önce
Rosencrantz & Guildenstern Are Dead filmine yorum yazdı:
Sosyalizm filmine yorum yazdı:
sicagi sicagina ozet gecersem::
postmodern meselesine bir laf etmeden gitmeyim diyor bir kere usta. postmodernin parcali etigine, etiksizligine, zamanin ruhuna saldigi zehre, dalgaci yuzeyselligine, izsiz izansiz varolusuna karsi bir sey ustune bir sey.........
sinemada gorsellik mi. pastij mi. metonimi. dekupaj mi. buyrun usta gözü ne menem bir seymis gorun.ama bakin da.
bu kadar simdilik. dusunecez daha.
her seylerden ote, ustadir ne yapsa yeridir. cunku.......
(pesin edit: entel mentel. bunlar oyle boru boyama kes yapistir yerlestir installasyon isleri degil bu isler. hassas olaylar bunlar pelikuru incitmden kesip biceceksin ki ruh zarar gormesin di mi ama.)
Deccal filmine yorum yazdı:
şoktayım.
beynim karıncalandı.
düşünmeye danışmaya ihtiyacım var. izninizle,
-alo, is freud online?
o pity! or lacan?
ok ok, pls let me connect miss haxan?
stoppard, beckett'in didi ile gogo'sunu (godot'yu beklerken) hamlet'in üstüne salip, zaten karisik olan kafasini iyice duman ediyorlar.
olasilik ne kadar olasi?
merakını yitirmeyen ve ders almaktan usanmayanlara bire bir.
atlamayin bu filmi.