I
11 yıl önce
Alman Korkusu filmine yorum yazdı:
film izleme konusunda midesiz olduğum halde en az Sırpski filmi kadar rahatsız oldum; puanım beşin altı bi'yerlerde.
Alman Korkusu filmine yorum yazdı:
film izleme konusunda midesiz olduğum halde en az Sırpski filmi kadar rahatsız oldum; puanım beşin altı bi'yerlerde.
Love filmine yorum yazdı:
''eğer aşıksan, sen kaybedensindir.'' repliğiyle şiire, ''seni öldürmeyen güçlendirir'' repliğiyle felsefeye bulanmış Gaspar Noe pornosu; ki filmdeki başrol oyuncusunun sex ve romantizm film çekme isteğine sağlam bir neden bulunmuş olsaydı, Gaspar Noe'nin neden bu kadar sex sahnesine takıntılı olduğuna bizde bir anlam verebilirdik.
Into the Wild filmine yorum yazdı:
filmin sonunu iyi bağlayamamış Sean Pean amca; iki yıl doğada kal, Alaska için bütün hazırlıkları yap fiziksel olarak sonra da tam dönmeye karar verirken nehri geçiverme, geri dön-zehirli olduğunu bilmediği (ki aylardır orada)ottan zehirlen üstüne üstlük aylarca geçmeyen avcılar 2 hafta içinde cesedini bulsun...
Protesto filmine yorum yazdı:
50 katlık bir binadan düşen adamın hikayesidir. Her katta kendini rahatlatmak için şunu demiş içinden: "Şimdiye kadar herşey yolunda." "Şimdiye kadar herşey yolunda." "Şimdiye kadar herşey yolunda." Önemli olan düşüş değil. Yere iniştir.
Salo Ya Da Sodom'un 120 Günü filmine yorum yazdı:
Marquise de sade'nin yazdıklarını tam tersi mesajlarla ortaya çıkmış;pasolinin sinemasal olarak başarısız olduğu bir film olduğu kanısındayım.Sade erdemsizliği ideoloji olarak benimserken; pasolininin filmi sadece rahatsız edici filmler kategorisine girebilecek bir film yapmış...
Zübük filmine yorum yazdı:
Kemal sunal Charlie chaplin olamaz ; filmlerinde oynadığı karakterler ile kendisinin alakası yoktur, filmlerini günümüze taşıyan örnekleri Aziz Nesin kaleminden çıkanlardır... Aziz Nesin’e sempatiyle bakmayan, bakamayan kesim tarafından yıllardır Sezar’ın hakkı Sezar’a verilmemiştir. Kemal Sunal öne çıkarılmıştır. Kemal Sunal’ın hiçbir zaman sistemle problemi olmamıştır.