8 yıl önce
Arabalar 2 filmine yorum yazdı:
İlki kadar iyi değildi.
Misfits dizisine yorum yazdı:
nathan öldükten sonra izlemeyi denedim ama tek bölüm bile dayanamadım benim için dizi orada bitti
Friends dizisine yorum yazdı:
İlk izlediğimde bitirmem bir hafta bile sürmemişti. Sonra defalarca izledim ama asla sıkılmadim. Finalinden sonra kendimi her seferinde bir boşlukta buldum.
How I Met Your Mother dizisine yorum yazdı:
HIMYM ı ilk kez izlediğimde zevk ile özlemiştim ama friends ı izledikten sonra geri dönüp izlediğimde aynı tadı alamadım. Yine de Barney’i hayatlarımiza katan diziye saygımız sonsuz.
Şahsiyet dizisine yorum yazdı:
Fazla aceleye getirilmiş bir final yapti. Yabancı dizi olsa o bu kadar ilgimi çekmezdi ama gerek görüntüleriyle gerek konusuyla izlediğim en iyi Türk dizisiydi. Haluk Bilginer in efsane oyunculuğuna şahit olduk.
Game of Thrones dizisine yorum yazdı:
Kitapları kesinlikle çok başarılı. Dizi eşit gittiği dönemlerde kitaptaki olayların çok dışına çıkmadığından ve etkileyici görselleri yüzünden güzeldi ancak kitaplar olmadan devam ettiği yerler beni çok etkileyemedi.
Black Sails dizisine yorum yazdı:
İlk iki sezonu efsaneydi. Heyecanlı ve sürükleyici. Ama dördüncü sezon aynı tadı vermedi bence.
Breaking Bad dizisine yorum yazdı:
final bölümünün tamamı boyunca Walter ile Jesse nin kucaklasmasinı beklediğim dizi