Nası bir Filmadamı/madamısın ?
Son birkaç ayda anladığım kadarıyla son derece ciddi sorunları olan bir Filmadamıyım.
Yada
Beni Türk doktorlarına emanet edenler utansın.
Ağzının tadı tarafından terkedilmiş bir filimmadamıyım.
Sokak kedisi gibiyim. Sokaklar mekanım.
Bodrum'da yaşarken kendini tatilde haftalarca odasına kapatıp yaz sonunda da başka bir yere çekip gidecek bir filimadamıyım. Biraz ters işliyorum sanki ben.
2. kez ygsye girecek ve yine kazanamazsa-istediği yeri- kendini duvardan duvara vuracak bir film madamıyım.
Kim bilir =) Belki bir gün çoşarım:)
uuuw iyi bir dansçısınız demektir bu :))
Beyni ayaklarında olan bir filimmadamıyım.
süt-sever, vazgeçemediği aksesuarları saç bandı ve 4 küçük halka küpe olan, müziksiz bir dünya düşünemeyen, çabuk parlayıp çabuk sönen, sabırsız ve mezun olmasına şunun şurasında 2 final + 1 paper kalmış bir şahsiyetim (sana da selam EdChigliak.. şarkı da süpermiş bu arada =)).. bir de örümceklerden hiç haz etmem ama fobi midir bilemedim..
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.