Nası bir Filmadamı/madamısın ?
haftanın 5 günü bacaklarında derman kalmayan; artık bilgisayarını değil açmak, görmek için bile vakti olmayan..
breaking bad in başlamasıyla film olayı bitmiştir
Gençten daha genç bir yaşta ama hastalıktan kırılan =(
tekrar yollara düşen bir filimmadamıyım. yaylalara çıkıyorum=)
Şu gerçeği fark etmiş bir Filadamıyım:
İnsanlara çok iyi davranmamak gerek. Çünkü o zaman kıllanıyorlar. Zira herkes biliyor ki,aslında hiç kimse "çok iyi davranılmaya" değecek kadar değerli değil. Birine çok iyi davrandığınız zaman kişinin kafasında bu düşünce oluşuyor. Kişi kendi kendisine diyor ki, "Ulan ben bu kadar iyiliği hak edemem,bu işte bir bokluk olmalı."
Bundan dolayı, insanlara kaba davranan,onları aşağılayan,ezen,canlarını yakan kişilere karşı bir hayranlık besliyor çoğunluk. Çok samimi kişilere baktım ve bu sonuca vardım. Uluorta ana avrat düz laf yiyen,aşağılanan,hırpalanan ama yine de yiğidine sevgi duyabilen insanlar bu düşüncemin kanıtıdır.
Ya işler yolunda ama ben kötü sanıyorum ya da işler kötü ve ben pollyanna oldum.
Kafası karışık bir film madamıyım yani.
bu aralar aşığım, haykırasım var :)
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.