En Çok Nefret Ettiğiniz Şeyler

Ülker'in pudingi İçim Dolcia'dan nefret ediyorum.

Öyle bir paketlemiş ki manyaklar, her seferinde suratıma patlıyor.

Açma kulağına dokunmaya korkuyorum.

Acilen ülkemizin bu yöresi, Ülker'in tahakkümünden kurtarılmalı.

Kaç kere mesaj attım size Ülker yetkilieri,artık töbe yemem malınızı.

Sevgiler.
Lan Cem denen manyak,

bu şarkı ne laaaaaaaaaaaa

O kirpik nasıl hala sende arkadaşım, açıkla bunu,

açıklayamazsan Adrian falan değilsin lannnnnnnnnn

O kirpik ne arkadaşım, ne kirpiği kardeşim, nerende taşıdın lan bunca yıl o kirpiği,

kılla,tüyle mi yola getircen lan kızı ?

Ne kirpiği kardeşim, Neeeee, Neeeee kirpiği, bi kirpik nasıl saklanır kardeşim onca zaman ?

Cımbızla mı geziyon Ceeeeemmmmmm cevap verrrr.................

Cevap verrrr olummmmm,cevapppppp,akıllı ollllll Cemmmmmm,cımbızlı Cemmmmmm
Her seferinde mutluluğa yaklaşıp kaybetmekten nefret ediyorum.

Mutluluk mavi bir havuç sen de salak bir eşeksin.

Asla bitmez kovalamacan

Ama bilmezsin

Çünkü bir eşeksin.

Saygılar.
Beni eski Fazilet Partisi milletvekili veya Konyalı iş adamı gibi çekip üç kuruşluk karizmamı yerle bir eden Diyadin Foto'nun sahibi, sabık mali müşavir XX Doğan isimli şahıstan nefret ediyorum.

İnsanlık namına yeter sayın müşavir.
Ulan daha 2 hafta önce, nişasta bazlı şekerler kanser yapıyor, obez yapıyor, manyak yapıyor, aleti öldürüyor, kısır bırakıyordu hani ? Hani birileri bir şeyler yapıyordu ? Sağlık bakanlığı olaya el atmıştı ? Ne ayak, ne oluyoruz ? Ne biçim melmekette yaşıyoruz la ?

Unutuldu gitti hacı...

Darwin yanılmışsın beybi :) İnsanlık balıktan gelmiş. En azından bizim millet.

Saygılar.
Ağrı gibi yerde kar tatili yok. Ben böyle ironilerden nefret ediyorum.

Her yıl boyum kadar yağan kar,bu yıl elim kadar yağdı.

İnsaf.

Saygılar.
Verilen emeğe saygı göstermeyip "ayyy bkum gibi olmuş." diyen insanlardan tiksinirim.
Benim sevmediğimi sevmeyen ölsün mantığıyla yaşamaya çalışan canlılardan nefret ediyorum. Hatta tiksiniyorum. Onların beğenilerine laf etitniz mi yandınız gardaş, entel mi olmazsınız,dantel mi olmazsınız, sol elinde şarap kadehi, her şeye ahkam kesen şehir kefali mi olmazsınız, yok öyle olmaz bir kere, sen artık onun on numarasına laf ettin, hatta beş yıldızını koymadın. Eşeklik sende, nasıl herkesin sevdiğini sevmezsin, o bilmem kaç milyon satmış, o bilmem kaç milyar dolar hasılat yapmış, o bilmem kaç bilmiyon kerem efektlerle donatılmış, o bilmem kaç bin saatlik çalışmanın ürünüymüş, o bilmem neymiş falan filan öyle gidiyor....

Bana ne kardeşim, bana ne ???? Yahu bana ne ? Sittin senenin sittin kere beynime kakılan klişelerini tekrar tekrar görmek istemiyorum, suç mu ? Çekmiyorum film falan, kapatın siteyi o zaman, kaç tane yönetmen var aranızda, kaç tane aktör, kaç tane aktrist ?? Kaç tane var ? Onlar aralarında eğlensinler. Bizde sokak çocuğu kıvamında devam edelim.

Saygılar.
insan ama olsun türkiye de nefret suçu serbest zati... i. melih gökçek'ten nefret ediyorum :D
Derste sunum yaparken soru soran inek arkadaşlarımdan nefret ediyorum. Bi de soru sormayın demişim üstüne üstlük. Bilmiyorum işte bilmiyorum /
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL