Ülker'in pudingi İçim Dolcia'dan nefret ediyorum.
Öyle bir paketlemiş ki manyaklar, her seferinde suratıma patlıyor.
Açma kulağına dokunmaya korkuyorum.
Acilen ülkemizin bu yöresi, Ülker'in tahakkümünden kurtarılmalı.
Kaç kere mesaj attım size Ülker yetkilieri,artık töbe yemem malınızı.
Sevgiler.