Çelik Yumruklar filmine yorum yazdı:
tuzu biraz fazla kaçmış mısır cipsi. başka da bir şey değil. çocuğa acayip sinir oldum ama. "yanımda olsada ümüğünü sıksam" dedim bolca.o robot ne ayaktı anlamadım. robot gerçekten çevresinde olup bitenleri anlıyor muydu? filmi biraz o tarafa kaydırsalardı daha hoş olabilirdi.
Geveze Papağan Paulie filmine yorum yazdı:
filmde papağanın kanatlarını kestiklerinde acayip sinirlenmiştim be. güzel filmdi vesselam.
Görüşleriniz bizim için çok önemli ve değerli...
Size cevap verebilmemiz için lütfen e-posta adresinizi yazın. Bilgileriniz sadece size cevap verme amacıyla kullanılacaktır.
ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?
o robot ne ayaktı anlamadım. robot gerçekten çevresinde olup bitenleri anlıyor muydu? filmi biraz o tarafa kaydırsalardı daha hoş olabilirdi.