-
@fakkun Kullanıcısının Forum Mesajları
filmin adını hatırlayamıyorum.
takıntı ne garip bir şey değil mi? hiç alakasız yerden çıkıp geliyor. misal 3. sınıf bir film, ne olacak yani bulunmasa. ama öyle olmuyor işte. takılıyor insanın kafasına.
şimdi bu yazdıklarım için size bir e-posta gelir, "aha cevap geldi!" diye sevinirsiniz... kusura bakmayın, gece tutamadım kendimi :)
-
Kullanıcı: fakkun - 05.08.2014
film indiremiyorum
Kırılmaca, darılmaca olmadı umarım :)
ve evet dediğiniz gibi, afişin altında türlü torrent ve http link sitesine kısayol var. Aradığınız film yabancı ise ve yabancı diliniz pek iyi değilse öncelikle muhtelif altyazı sitelerine bakmanızı öneririm. Öbür türlü indirdiğiniz filmin harddiskte yıllanması gayet olası.
-
Kullanıcı: fakkun - 12.01.2013
film indiremiyorum
Hocam sen çok yanlış gelmişsin.
(Ayrıca bana bu cümleyi yazma fırsatı verdiğin için çok teşekkür ederim. İçimde bir ukte olarak kalmıştı bu.)
-
Kullanıcı: fakkun - 11.01.2013
Hobbit'i hâlâ izleyemeyen garibanlar! v.2
Efendim nasıl becerdiysem artık önce konudaki mesajım kuş oldu uçtu.
Ctrl+v'nin gücü adına:
"İşten güçten bir türlü fırsat bulup gidemedim. En sonunda geniş zamana geçtim ancak herkes izlemiş. Sınıf arkadaşlarıma sordum "ay canım biz seyrettik onu ya" dediler. Ev arkadaşıma sordum "abicim ben gittim ona" dedi.
Konya'da olup ta hala gidemeyen orta dünya delisi* varsa bir el sallasında buluşup gidelim. Hem çıkışta bana çay, kahve vesair ısmarlasınız.
*Orta dünya delisi olmanız mecburi değil. Fimi seyretmemiş olmanı kafi. Hatta onunda önemi yok. Bir daha seyredersiniz. Orta dünya arkadaş bu. Boru mu?
-
Kullanıcı: fakkun - 20.12.2012
eğlencelik
Anadolu erkeğine Zeus olsan bile yamuk yapamazsın :D
-
Kullanıcı: fakkun - 17.11.2012
İtiraf
"Oğlum Bak Git" isimli filimsiyi, siteye ekleyen olmak istemiyorum. Aslında kimse eklemesin istiyorum.
-
Kullanıcı: fakkun - 20.10.2012