E
15 yıl önce
Kasaba filmine yorum yazdı:
Diyalogların gerçekçi bir zemine oturtulamadığı filmdir. Ateş başında yapılan konuşmalar, karakterlerin dünyasında yer edinemeyecek teatral havaya sahiptir. Dublaj konusu da film için büyük eksik olmuştur. İklimler ve BZA’yı çeken yönetmenden böylesi bir film çıkması anlaşılmazdır.