13 yıl önce
Aşk filmine yorum yazdı:
Dogville filmine yorum yazdı:
ilginç bir deneyimdi film..'İnsan doğası gereği kötü müdür?' sorusunu dibine kadar cevapladı
film boyunca şahsen kendi adıma dedim ki insanların bu doyumsuzluğu,çıkar ilişkisi felan kapitalizmle gelmemiş,el kadar kendi yağında kavrulan kasabada bilene nasıl kötü davrandılar kızcağıza.
---spoiler---
ayrıca kapitalizme de yuh dedirtti bi yandan insan telefonuyla aşk mı yaşar yahu ?