Filmi uzun zaman önce izledim, yazılanlardan dolayı şüpheye düştüm şimdi.fakat hafızam benle dalga geçmiyorsa;
Eli Oscar’a aşık değildi. Bakımının sağlanması için genç bir uşağa ihtiyacı vardı. sadece bu yüzden Oscar’ı ayarttı.Ayrıca o Elinin babası denen adam babası falan değildi.Elinin aşığı ve uşağıydı.İş görememeye başlayınca tekmeyi yedi.Oscarında sonu muhtmelen aynı olacaktır.
zalım Eli, gitti kaç yiğidin gençliği...
Ayrıca, isveççe bilmiyorum ama Filmin İngilizce adına bakarsak, türkçe çevirisi biraz, nasıl desem, tam oturmuyor.
Eli Oscar’a aşık değildi. Bakımının sağlanması için genç bir uşağa ihtiyacı vardı. sadece bu yüzden Oscar’ı ayarttı.Ayrıca o Elinin babası denen adam babası falan değildi.Elinin aşığı ve uşağıydı.İş görememeye başlayınca tekmeyi yedi.Oscarında sonu muhtmelen aynı olacaktır.
zalım Eli, gitti kaç yiğidin gençliği...
Ayrıca, isveççe bilmiyorum ama Filmin İngilizce adına bakarsak, türkçe çevirisi biraz, nasıl desem, tam oturmuyor.